آگاهی از زندگی سالم

یک نت ـ پوست شما اولین چیزی است که با همه چیز در تماس است و اولین لایه ای است که از استخوان ها و ماهیچه های شما محافظت می کند. اکنون می بینید که چرا نقش بسیار مهمی در بدن و زندگی روزمره شما دارد!
صابون

یک نت ـ آگاهی از زندگی سالم

با افزایش آگاهی از زندگی سالم در جامعه، بسیاری از ما شروع به روی آوردن به عادات سالم تر کرده ایم. از غلات شیرین گرفته تا میوه ها و ماست در صبح، از یک سیب زمینی کاناپه گرفته تا یک دونده 5K، یا از خوردن غذاهای ناسالم تا تمرین یوگا. در حالی که مهم است که اندام های حیاتی خود را پرورش دهید، سالم نگه داشتن سایر اعضای بدن مانند پوست نیز بسیار مهم است. پوست شما اولین چیزی است که با همه چیز در تماس است و اولین لایه ای است که از استخوان ها و ماهیچه های شما محافظت می کند. اکنون می بینید که چرا نقش بسیار مهمی در بدن و زندگی روزمره شما دارد!

در میان بسیاری از کارهایی که می توانید و باید برای مراقبت از پوست خود انجام دهید، انتخاب مراقبت از بدن مناسب برای تغذیه آن است. صابون های دست ساز طبیعی و ارگانیک همه فواید را دارند و جایگزین های سالم تری هستند. آنها صابون های واقعی هستند، نه شوینده های شیمیایی. ما با الهام از سنت مامان بزرگ ها استفاده از داروهای گیاهی برای درمان مشکلات پوستی و سلامتی، از مواد طبیعی در هر صابون استفاده می کنیم که برای پوست شما غیر سمی است. با این حال، آنها به اندازه صابون های تجاری موثر هستند. به دلیل روش فرآیند سرد، صابون‌ ها مملو از گلیسیرین طبیعی هستند. به همین دلیل است که مانند اکثر صابون‌ های فروشگاهی، پوست شما را خشک نمی ‌کنند. شما می توانید بدون نگرانی در روز چندین بار صورت خود را با صابون های دست ساز بشورید! در مورد اینکه ما حقایق و جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چرا پوست شما از استفاده از صابون ‌های طبیعی سود می ‌برد، به اشتراک می‌ گذاریم سایت صابون دست ساز تیفا تولید کننده صابون های طبیعی با روغن های گیاهی و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است.

یکی از اولین اقلام صابون که با موفقیت قلب های بسیاری را به خاطر بافت های خوب و رایحه های با طراوت به دست آورده است - زیرا هیچ چیز خاطرات شگفت انگیز مانند رایحه نارگیل، پاپایا، وانیل، لیمو، بابونه، یاس را به یاد نمی آورد! و البته، اینها الهام گرفته از مناطق استوایی با عناصر طبیعی از جزیره خدایان ساخته شده اند. پودر نارگیل، پودر پاپریکا، جو دوسر، دانه وانیل خرد شده و پودر زردچوبه وجود دارد. متوجه خواهید شد که برخی از صابون ها با مواد گیاهی خشک شده برای لایه برداری پوست شما ترکیب شده اند. و در آخر این که ما فقط از روغن های گیاهی و بدون رنگ های مصنوعی استفاده می کنیم که آنها را برای پوست و محیط زیست بی ضرر می کند.

اگر شما فردی فعال هستید که از رایحه های میوه ای و انرژی زا لذت می برید، صابون دست ساز ممکن است برای شما مناسب باشد. حاوی قطعات طبیعی مانند زغال چوب فعال و گل زعفران برای لایه برداری ملایم هستند. بافت آنها از لایه بردار ملایم تا صاف، با خواص طبیعی مانند اسپیرولینا، پودر زردچوبه و پودر چوب صندل متفاوت است. در این مجموعه صابون های میوه شور، چوب صندل، انبه، دارچین، پلومریا و زغال چوب بامبو را بیابید و حمام خود را به یک ماجراجویی سرگرم کننده استوایی تبدیل کنید.

اگر برای یافتن صابونی که پوست شما را تحریک نکند، تلاش می کنید، تمام محصولات صابون تیفا برای انواع پوست از خشک و معمولی گرفته تا حساس مناسب هستند.  در اینجا یک نکته کوچک دیگر وجود دارد - خوشحال باشید! باور کنید یا نه، استرس می تواند باعث ایجاد جوش و سایر مشکلات پوستی شود. پس فراموش نکنید که بنشینید و استراحت کنید زیرا یک حالت روحی شاد مساوی است با پوست شاد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده