رفتن به محتوای اصلی

سفر دور دنیا با وسایل غیر موتوری +عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ انسان های فراوانی تا به حال دور دنیا را سفر کرده اند و معمولا از وسیله های مختلف برای سفر استفاده می کنند اما عده ای نیز هستند که دور دنیا را با پای پیاده و تنها با دویدن طی می کنند. این افراد معمولا بیش از 4 سال از زندگی خود را در سفر هستند.
سفر دور دنیا با وسایل غیر موتوری +عکس

انسان های فراوانی تا به حال دور دنیا را سفر کرده اند و معمولا از وسیله های مختلف برای سفر استفاده می کنند اما عده ای نیز هستند که دور دنیا را با پای پیاده و تنها با دویدن طی می کنند. این افراد معمولا بیش از 4 سال از زندگی خود را در سفر هستند.

"دیو کورنت وایت" یک طراح گرافیک است که قصد انجام سفری عجیب را دارد. این مرد خانه و وسایل زندگی خود را فروخته است تا سفری غیر موتوری را به دور دنیا اغاز کند. او قصد دارد در طول سفرتنها از انرژی خودش استفاده کند.

 

این سفر که 28 هزار کیلومتر طول دارد تمام دنیا را پوشش میدهد و در تمام طول سفر این مرد از وسایلی مانند دوچرخه، اسکیت، قایق استفاده میکند تا نشان دهد استفاده از وسایلی که با نیروی انسانی کار می کنند سخت نبوده و همیشه نیاز به استفاده از خودرو نیست.

او در طول این سفر قصد دارد کمک هایی برای بیماران سرطانی جمع کند همچنین او نگرانی خود از گرمایش جهانی را در کنار خاطرات سفرش یادداشت می کند. این مرد 33 ساله قصد دارد این سفر را طی یک سال به پایان برساند و در این راه خطرات بسیاری را پیش رو دارد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا