نخستین عکس مهدی کریمیان بعد از به هوش آمدن در بیمارستان

یک نت ـ مهدی کریمیان که در ساعات ابتدایی دیروز وضعیت خوبی نداشت، بعد از به هوش آمدن شرایطش بهتر شد و امروز از آی سی یو به بخش منتقل شده است.
مهدی کریمیان

مهدی کریمیان که در ساعات ابتدایی دیروز وضعیت خوبی نداشت، بعد از به هوش آمدن شرایطش بهتر شد و امروز از آی سی یو به بخش منتقل شده است.

به گزارش مجله اينترنتي يك نت زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی علت آسیب دیدگی شدید کریمیان و راه یافتن او به آی.سی.یو را یک نزاع خیابانی بر سر یک تصادف اعلام کرد.

در شرایطی که علت آسیب دیدن مهدی کریمیان و حضور این هافبک نام آشنا در آی.سی.یو یک سانحه ی رانندگی و برخورد با درخت و پرت شدن عنوان شده بود، زینی زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص یک شفاف سازی در برنامه ی 90 و در گفت و گو با فردوسی پور انجام داد و علت اصلی این سانحه را توضیح داد که یک برخورد خیابانی بوده است.

به گفته ی زینی زاده، مهدی کریمیان در بازگشت از یک میهمانی به همراه همسر خود با یک خودرو تصادف میکند که باعث ایجاد یک برخورد بین سرنشینان دو خودرو میشود و مهدی کریمیان دچار چنین آسیب دیدگی میشود و به همراه ضارب و همسر خود به مراکز درمانی انتقال داده میشود. گویا مسئولان قصد داشته اند که تا مشخص شدن جزئیات کامل این درگیری بر این قضیه سرپوش بگذارند و مسئله را به گونه ای دیگر عنوان کنند.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده