قلعه نويي : نکونام باید یکسری مسائل را رعایت کند

یک نت ـ امیر قلعه‌نویی پس از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم نیمه شعبان را به تمام مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. تبریک دوم من هم برای صعود تیم ملی به جام جهانی است. بدون شک نقش باشگاه استقلال و خانواده ما در این موفقیت بسیار پررنگ بوده و من این موفقیت را به خانواده استقلال تبریک می‌گویم.
قلعه نويي

امیر قلعه‌نویی پس از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم نیمه شعبان را به تمام مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. تبریک دوم من هم برای صعود تیم ملی به جام جهانی است. بدون شک نقش باشگاه استقلال و خانواده ما در این موفقیت بسیار پررنگ بوده و من این موفقیت را به خانواده استقلال تبریک می‌گویم.

وی افزود: همچنین تبریک ویژه‌ای را به والیبالیست‌های خوب کشورمان می‌گویم که در گیم پنجم در بازی حساس مقابل صربستان فقط چند قدم تا پیروزی کم آوردند.

قلعه نویی ادامه داد: ما در حال حاضر دو مشکل و یا همان بحث را داریم. ما درگیر تیم قهرمانان آسیا هستیم و باید بلافاصله بعد از بازی‌های تیم ملی تمریناتمان را دنبال کنیم اما امسال نسبت به سال گذشته دیرتر شروع کرده‌ایم.

سرمربی استقلال یادآور شد: بالاخره هر تیمی لیست مازاد دارد که جا دارد از این بازیکنان که مخلصانه و خالصانه در فوتبال زخمت کشیده‌اند تشکر ویژه کنم بالاخره ما باید تقویت شویم نقاط قوت را بیشتر به نقاط قوت‌‌تر تبدیل کنیم و نقاط ضعف هم بپوشانیم.

وی افزود: ما در صددیم طبق صحبت‌هایی که شده و ما می‌توانیم 21 بازیکن را داشته باشیم یک سری جوان و تازه وارد را برای رفع مشکلاتمان به استقلال بیاوریم که تا الان خوشبختانه بازیکنان خوبی را طبق خواسته‌امان جذب کرده‌ایم که انشاء‌الله از امروز هم برای تمدید قرارداد بازیکنان خودمان اقدام خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در خصوص نگرانی هواداران نیز گفت: من همانطور که گفته‌ام ما دو بحث و یا مشکل داریم بالاخره باید قبول کنیم باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم و از طرفی دیگر خانواده استقلال نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی داشت خیلی‌ها زمانی که منتظری را در دفاع راست استفاده می‌کردم از من ایراد می‌گرفتند اما شما دیدید همانجا نقطه قوت تیم ملی شد من قول می‌دهم استقلال امسال به مراتب بهتر از سال گذشته است چون یارهای خوبی گرفتیم و از طرف دیگر من سال دومی است که در جمع آبی‌ها کار می‌کنم.

قلعه‌نویی یادآور شد: چیزی که الان مهم است همدلی در راس کار تا نفر آخر باشگاه است. مسئله‌ای که سال گذشته باعث قهرمانی ما شد خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و انشاء الله هر چه سریعتر مشکلات مالی هم برطرف می‌شود تا با تیم کامل و قرعه‌ای که برای ما کشیده شده با جمع و جور شدن به فکر بازی با نماینده تایلند باشیم.

سرمربی استقلال در مورد تأخیر در برگزاری لیگ نیز گفت: من خبر ندارم اما تابع قانون هستم مثل اینکه الان مسائلی اعلام شده که من از آن خبر ندارم.اما از اینکه ملی پوشان استراحت می‌کنند خوشحالم.

وی در مورد بازیکنان جذب شده آبی پوشان نیز گفت: از 6 سهمیه‌ای که داشتیم 4 نفر را گرفتیم و فقط دو بازیکن مانده که ظرف سه روز آینده آن‌ها را پس از صحبت‌های نهایی جذب می‌کنیم الان دغدغه ما بازیکنان فصل گذشته هستند که باید حفظ شوند.

وی در خصوص جواد نکونام نیز گفت: هر بازیکنی که با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات ما حضور پیدا کرد به ما پیوسته است جواد زحمت‌های زیادی کشیده اما یک سری مسائل است که باید رعایت می‌کرد حالا باید ببینیم که خدا در آینده چه می‌خواهد.

سرمربی استقلال در پایان درباره استراحت به ملی‌پوشان از سوی کی‌روش و جذب محمد حسینی نیز گفت: این یک تصمیم منطقی است پس از یک سال پر فشار دو تا سه هفته بازیکنان تیم ملی استراحت کنند بالاخره نقش استقلال در موفقیت تیم ملی پررنگ بود و نباید نادیده گرفت من ضمن تایید این موضوع اعلام می‌کنم که در جریان جذب سید محمد حسینی نیز نیست

منبع :فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده