رفتن به محتوای اصلی

مردی بخاطر جای پارک بچه 2 ساله را کشت+ عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مردی بر سر جای پارک اتومبیل با زنی به نزاع پرداخت و پس از اینکه زن را کتک زد، بچه 2 ساله اش را از کالسکه بیرون آورد و با زدن او به زمین کودک بیگناه را کشت.
مردی بخاطر جای پارک بچه 2 ساله را کشت+ عکس

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت" به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک زن چینی با کالسکه کودکش در کنار یک ایستگاه اتوبوس شهر پکن در سایه ایستاده بود. مردی سوار بر اتومبیل از او می خواهد که کنار رفته تا اتومبیلش را پارک کند.

زن که مراقب دختربچه دوساله اش بود که در کالسکه خوابیده بود درخواست مرد را رد کرد. راننده از اتومبیل پیاده شد و زن را به شدت کتک زد. سپس بچه بیگناه که خواب بود را از کالسکه بیرون آورد با خشونت هرچه تمام تر او را به زمین کوبید.

یک فروشنده که شاهد جریان بود به روزنامه بیجینگ تایمز گفت: کودک پس از برخورد با زمین ساکت ماند حتی به دلیل درد هم  صدای گریه اش بلند نشد. وی افزود: مرد دیگری هم از اتومبیل پیاده شد و پس از کتک زدن زن فرار کرد.کودک فورا به بیمارستان تیانتان پکن انتقال یافت اما به دلیل شدت جراحات وارده دو روز بعد جانش را از دست داد.

به نوشته روزنامه چاینا دیلی، این حادثه روز سه شنبه گذشته رخ داد. ماموران پلیس مردی که کودک دوساله را کشته بود روز چهارشنبه در شرق پکن دستگیر کردند. همدست او نیز خود را روز پنجشنبه به پلیس تسلیم کرد. روزنامه چاینا دیلی پس از گفت و گو با مقامات قضایی افزود: مردی که کودک دو ساله را به قتل رسانده است به احتمال زیاد به زندان ابد محکوم خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا