رفتن به محتوای اصلی

با زن ناسازگار چکار کنم

تاریخ انتشار:
یک نت ـ با زن ناسازگار چکار کنم. هيچ راهي در مورد زناشويي بلد نيست. خسته شدم دو بچه دارم دلم به حال اين دو تا بچه ميسوزه. وگرنه خيلي دوست دارم طلاقش بدم. زودتر راحت شوم.
با زن ناسازگار چکار کنم

یک نت ـ با زن ناسازگار چکار کنم. هيچ راهي در مورد زناشويي بلد نيست. خسته شدم دو بچه دارم دلم به حال اين دو تا بچه ميسوزه. وگرنه خيلي دوست دارم طلاقش بدم. زودتر راحت شوم. شما چه راهي به ما توصيه ميکني. با تشکر

پاسخ:سلام بر شماممنون از اعتماد و ارتباط شما با اين مركز

بزرگوار تنش و اختلاف بين همه همسران وجود دارد چون تفاهم صد در صدي در هيچ خانواده اي وجود ندارد. 75 درصد تفاهم بين زوج ها مناسب است و زن و شوهر بايد مدارا و شكيبايي و همياري و تغافل زندگي را شيرين كنند.

 كم و كيف مشكلات شما براي ما روشن نيست و بررسي دقيق آن با چند سطري كه نوشته ايد ممكن نيست. از نظر روان شناختي، مشكلاتي كه مربوط به زوج ها است را بايد با حضور زن و شوهر زير نظر مشاور خانواده ريشه يابي و حل شود. تعارض و تنش بين همسران كم يا زياد وجود دارد يعني اين طور نيست كه اگر با فرد ديگري ازدواج كني يا ازدواج كرده بوديد اصلا مشكلي نداشتيد. جدايي و طلاق نيز با دو فرزندي كه داريد مشكلات زيادي به بار مي آورد. بله گاهي متخصص جدايي را به نفع كل خانواده مي داند خب چاره اي نيست ولي الان تا جايي كه ممكن است بايد تلاش كنيد با رجوع به مشاور خانواده يا حداقل كمك از فردي باتجربه و امين و مورد قبول شما و همسرتان مشكلات را رفع كنيد.

توصيه هاي كاربردي:- تلاش كنيد علل ناسازگاري را كشف كنيد. ببينيد چه جايي مربوط به همسرتان است و چه جايي مربوط به خود شما و واكنش طبيعي همسر شما نسبت به رفتارهاي شما است.

- گاهي ناسازگاري ريشه در مشكلات جسمي مانند فقر آهن و اختلالات تيروئيدي و مشكلات رواني و ذهني مانند اضطراب و افسردگي دارد و اين جا بيمار نياز به همدلي و حمايت درماني دارد. بنابراين بررسي و معاينه پزشكي مفيد است.

- براي بررسي بيشتر و راهنمايي دقيق تر شما و همسرتان مي توانيد از مشاوره تلفني ما كمك بگيريد: 096400

- كتاب همسرداري نوشته ابراهيم اميني در دو بخش مرد و زن تنظيم شده است مي تواند الگوي زندگي زن و شوهر باشد. در مورد مسائل زناشويي، سي دي هنر عشق بازي استاد دهنوي و سي دي آشناي محبوب 1و2 را با هم ببينيد.

- از صدقه و دعا و توسل براي رسيدن به آرامش و دفع بلا مدد بگيريد.

موفق باشيد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا