رفتن به محتوای اصلی

برای درمان همجنس گرایی به این مراکزمراجعه کنید ؟

تاریخ انتشار:
یک نت ـ هموسکشوالیتی یا همجنس گرایی که در زمره انحرافات جنسی است به این معنا است که فردی دچار گرایش عاطفی، روانی و بویژه جنسی به جنس موافق خود بوده و فاقد چنین تمایلی به جنس مخالف است.
برای درمان همجنس گرایی به این مراکزمراجعه کنید ؟

یک نت ـ هموسکشوالیتی یا همجنس گرایی که در زمره انحرافات جنسی است به این معنا است که فردی دچار گرایش عاطفی، روانی و بویژه جنسی به جنس موافق خود بوده و  فاقد چنین تمایلی به جنس مخالف است. بنابراین به صرف علاقه به جنس موافق در حالی که به جنس مخالف نیز گرایش وجود داشته باشد همجنس گرایی گفته نمی شود.

شما برای تشخیص و حل مشکل خود می بایست به یک روانشناس سکستراپیست (که نام و آدرس چند تن از آنها در زیر آمده) مراجعه کنید.۱- دکتر فریدون مهرابی (۸۸۷۸۶۵۴۵ ـ ۰۲۱)۲- دکتر سعید روشن (بیمارستان مصطفى خمینی تهران) ۸۸۹۶۶۱۳۰ الی ۹۳- دکتر محمدعلی بشارت ( تهران بزرگراه دکتر چمران خ جلال آل احمد روبروی کوی نصر خ نسیم دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی تلفن ۸۸۲۸۱۵۱۵ )۴- خانم دکتر راحله امانی (استاد دانشگاه شهید بهشتی) : ۸۸۶۸۴۹۵۸۵- دکتر بهنام اوحدی: ۸۸۶۸۶۲۴۶۶- دکتر سید کاظم فروتن تهران، میدان فلسطین، خیابان ایتالیا، جنب بیمارستان شهید مصطفی خمینی، کلینیک سلامت خانوادهتلفن و دورنگار : ۸۸۹۷۴۹۲۵-۸۸۹۸۵۹۱۸۷- دكتر مهرداد افتخار ۸۸۷۴۴۵۳۸

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا