رفتن به محتوای اصلی

ضرغامی: پوشش شکیرا بخاطر گرمای زیاد سالن بود!!

تاریخ انتشار:
یک نت ـ رئيس رسانه ملي ديروز در نخستين اظهارنظر در تاريخ صداوسيما درباره حذف برخي تصاوير با اشاره به مسائل حاشيه‌اي پيش آمده پخش بازي واليبال ايران و ايتاليا توضيح داد كه با توجه به گرماي هوا مشكل پخش بازي با كوبا بيشتر خواهد بود.
ضرغامی: پوشش شکیرا بخاطر گرمای زیاد سالن بود!!

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت"؛ عزت‌الله ضرغامي، رئيس رسانه ملي ديروز در همايش «ارتقاي كيفيت، آثار، محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي» بخش مهمي از صحبت‌هايش را به مسائل پيش‌آمده در زمان پخش بازي واليبال ايران و ايتاليا اختصاص داد. وي با اشاره به اينكه واليبال ايران پيش از اين سابقه چنين حضوري را نداشته است، گفت: همين عدم حضور در بازي‌هاي اروپايي باعث شد ما هم با نحوه پخش اين مسابقات كمتر آشنايي داشته باشيم. به هر حال تماشاچيان با فرهنگ‌ها و پوشش‌هاي مختلف در سالن حضور داشتند كه اين وضعيت به دليل گرماي هوا، در سالن مسابقات در كوبا وخيم‌تر هم مي‌شود. ضرغامي اضافه كرد: غير از علي مطهري، حجت‌الاسلام اژه‌اي هم در اين‌باره با من صحبت كردند و جالب اينجا بود كه ايشان زمان پخش بازي اصلاً متوجه اين صحنه‌ها نشده بود ولي مطهري در دفترش حاضر شد و من تصاوير را مجدداً با او ديدم و به مطهري گفتم شما واقعاً چگونه اين خانم‌ها را ديديد. ضرغامي درباره روند كنترل بازي‌هاي ورزشي توضيح داد: اتاق پخش با هفت ثانيه تأخير تصاوير را پخش مي‌كند و حداقل سه نفر صحنه‌ها را نظارت مي‌كنند. من براي نحوه پخش بازي دوم ايتاليا و ايران از اتاق پخش تشكر كردم و گفتم كار شما از پخش مناظره‌هاي انتخاباتي سخت‌تر بود. رئيس سازمان صدا و سيما تصريح كرد: درباره پخش تصوير جنجال‌برانگيز يك خانم در جريان مسابقه فوتبال اسپانيا و ايتاليا از تلويزيون كه حاشيه‌هايي به همراه داشت، مسئله اين بود كه تصوير اين خانم كه همسر يكي از بازيكنان بود، چندين بار نمايش داده شده بود كه ما اين صحنه‌ها را حذف كرديم ولي در يك صحنه تصويربردار خارجي با سرعت اين خانم را نشان داد كه نتوانستيم براي حذف آن كاري انجام دهيم.

 

نبايد با پخش نكردن بازي‌ها مردم را به سمت ماهواره سوق داد

وي ادامه داد: در اين جور مواقع ديگر نمي‌توان كاري انجام داد و تنها راهش اين است كه ما بازي را اصلاً نشان ندهيم. البته از لحاظ شرعي ما نبايد اين صحنه‌ها را نشان دهيم و از اين بابت بسيار ناراحت هستيم كه نمي‌توانيم نشان دهيم كه حتي اين تعداد از ايرانيان با اين نوع پوشش هم طرفدار ما هستند.

ضرغامي در پايان اين بخش از صحبت‌هايش عنوان كرد: من روز گذشته‌ با علما و روحانيون درباره موضوعي صحبت داشتم و اين مسئله را نيز مطرح كردم كه ما اگر بخواهيم مرّ قانون شرع را رعايت كنيم بايد مسابقه روز شنبه ايران و كوبا را نشان ندهيم چون به دليل گرم بودن هوا در كوبا وضعيت تصويرها بدتر هم خواهد شد. حالا اگر ما بازي را نشان ندهيم اين تماشاگران به سراغ ماهواره‌ها خواهند رفت كه اين بزرگان گفتند بهترين كار اين است كه حتماً بازي با كنترل تلويزيون پخش شود. ضرغامي كه از مطالب طنزي كه پس از مناظره‌ها بين مردم رد و بدل شده است، مطلع بود، در اين‌باره گفت: پس از مناظره‌ها فضاي طنزي در كشور شكل گرفت و حتي گفته شد اين مناظره مانند مسابقه هفته با اجراي زنده ياد نوذري است. البته مردم ايران روحيه طنز دارند و اين طنزپردازي‌ها مختص مناظره‌ها نبود و در موضوعات ديگر هم شاهد پيامك‌هايي درباره روند مذاكرات هسته‌اي بين آقاي جليلي و خانم اشتون هستيم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا