رفتن به محتوای اصلی

لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6 – اندروید

تاریخ انتشار:
یک نت ـ نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.
 لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6 – اندروید

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 400 کیلوبایت | لینک کمکی

 

دانلود Theme آندروید, دانلود Theme اندروید, دانلود تم Android, دانلود تم آندروید, دانلود تم اندروید, دانلود عکس زمینه اندروید, دانلود عکس پشت صفحه اندروید, دانلود لانچر SquareHome beyond Windows 8 برای Android, دانلود لانچر SquareHome beyond Windows 8 برای آندروید, دانلود لانچر SquareHome beyond Windows 8 برای اندروید, دانلود لانچر اندروید, دانلود والپپر آندروید, دانلود والپپر اندروید, دانلود والپیپر آندروید, دانلود والپیپر اندروید

منبع : سايت دانلود ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا