رفتن به محتوای اصلی

اولين طلاي ايران بر سينه اسبقي +عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ سومين روز مسابقات تکواندوي قهرماني جهان با قهرماني بهنام اسبقي نماينده وزن چهارم تيم ملي ايران همراه بود.
اولين طلاي ايران بر سينه اسبقي +عکس

به گزارش یک نت، سومين روز از بيست و يکمين دوره رقابت‌هاي تکواندوي قهرماني جهان در حالي شب گذشته چهارشنبه (به وقت مکزيک) در سالن اکس پوزيتو سنتر شهر پوئبلا پيگيري شد که بهنام اسبقي نماينده وزن چهارم تيم ملي با شکست حريفان خود به مدال طلا رسيد.

براساس این گزارش ،اسبقي در نخستين ديدار خود به مصاف نماينده گواتمالا رفت و با نتيجه پنج بر يک حريف خود را شکست داد. نماينده وزن چهارم تيم ملي در دومين مبارزه خود به مصاف نماينده کوبا رفت و در اين ديدار نيز با نتيجه 15 بر 5 به کار خود پايان داد.

اسبقي در سومين ديدار خود با نماينده آذربايجان ديدار کرد و در اين بازي هم با نتيجه چهار بر صفر حريف خود را شکست داد. در ادامه اين رقابت‌ها اسبقي به مصاف نماينده ميزبان رفت و با نتيجه سه بر دو تکواندوکار مکزيکي را که نايب قهرمان مسابقات قهرماني جهان در سال 2009 بود را شکست داد.

در مرحله يک هشتم نماينده کشورمان به مصاف حريفي از مولداوي رفت و در راند اول و دوم با نتيجه يک بر صفر به کار خود پايان داد و در راند سوم با نتيجه دو بر يک نماينده کشور مولداوي را از دور مسابقات حذف کرد.

اسبقي حريف اسپانيايي را نيز از پيش رو برداشت تا به فينال مسابقات جهاني برسد.

در مبارزه نهايي اين وزن، نماينده کره‌جنوبي برابر اسبقي قرار گرفت که در سه راند با نتايج دو بر يک، سه بر دو و 5 بر 4 حريفش رو شکست داد و مدال طلا کسب کرد.

شب گذشته در بخش بانوان هم شکرانه ايزدي با شکست نماينده ازبکستان کار خود را آغاز کرد، اما در دومين ديدار خود در راند طلايي با نتيجه يک بر صفر از گردونه رقابتها حذف شد.

پيش از اين هادي مستعان در نخستين روز رقابت‌ها مدال نقره مسابقات را کسب کرده بود.

منبع: فارس

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا