رفتن به محتوای اصلی

آسیب های روحی پرستاران از فوت قربایان کرونا

تاریخ انتشار:
یک نت ـ متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت های، با اشاره به درگیری کادر درمان با بیماران کرونایی، گفت: پذیرش روحی و عاطفی اینکه در یک روز تعدادی از بیماران از دست بروند، بسیار سخت است.
آسیب های روحی پرستاران از فوت قربایان کرونا

یک نت ـ حمیدرضا شریف نیا اظهار داشت: یک مدیریت جمعی و استفاده از خرد جمعی در زمان بحران کرونا اتفاق افتاد و آن، کمک‌های خیرین و عموم مردم در این بحران بود که نباید فراموش شود.

متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های بیمارستان سینا، افزود: جداسازی ساختمان‌های بیماران مبتلا به کرونا و غیر کرونایی در بیمارستان سینا تجربه خوبی بود. در زمان بحران کرونا خیلی سعی می‌شد که مواجهه‌ها کمتر شود و از امکانات الکترونیکی بیشتر استفاده می‌شد. پذیرش روحی و عاطفی اینکه در یک روز تعدادی از بیماران از دست بروند بسیار سخت است.

شریف نیا ادامه داد: از دست رفتن بیماران، آسیب‌های روحی برای پزشکان و کارکنان به همراه داشت.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌ای کلاس‌های خودمراقبتی، افزود: مطالب و روش‌های غیرعلمی که در فضای مجازی منتشر می‌شود باعث نگرانی مردم است.

متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های، تاکید کرد: بخش مراقبت‌های ویژه مانند مکانی می‌ماند که آتش سوزی شده و عده‌ای در آنجا گرفتار شده اند و عده دیگری باید برای نجات آنان وارد عمل شوند.منبع: شهر خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا