رفتن به محتوای اصلی

در نیمه اول سال ۴۲۶ متخلف شکار و صید دستگیر شدند

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از دستگیری ۴۲۶ نفر متخلف و کشف ۴۹ قبضه اسلحه شکاری در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
در نیمه اول سال ۴۲۶ متخلف شکار و صید دستگیر شدند

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدجواد اشرفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۲۶ تخلف زیست محیطی در سطح استان توسط یگان حفاظت محیط زیست کشف شده که از این تعداد، ۴۲۶ متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست در این مدت موفق به کشف بیش از ۳۶ اسلحه مجاز و ۱۳ اسلحه غیر مجاز که در هنگام شکار مورد استفاده قرار گرفته شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد: تعداد ۹۷۵ قطعه ادوات شکار شامل موتور قایق، تور صیادی، الکترو شوکر و سایر ادوات کشف و ضبط شده است.

وی افزود: نیروهای یگان محیط زیست اداره کل در ۶ ماه اول ۱۱۲ قطعه پرنده و هشت مورد پستاندار را از متخلفان به صورت زنده کشف و رهاسازی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان درخصوص عملکرد این بخش در حوزه کنترل آلودگی هوا نیز گفت: در این مدت ۴۷ مورد آلودگی توسط این نیروها گزارش و با عاملان آن برابر قانونی شده است.

وی افزود: همچنین ۴۳۲ قطعه پرنده و چهار هزار ۵٣٣ قطعه ماهی توسط یگان حفاظت محیط زیست از متخلفین کشف و ضبط شده است.

اشرفی در خصوص آمار آتش‌سوزی در مناطق بیان کرد: در این مدت ۳۳۶ هکتار از مناطق دچار آتش‌سوزی شدند که به کمک محیط‌بانان، سایر ارگان‌ها و نیروهای مردمی این آتش‌سوزی‌ها مهار گردیده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا