رفتن به محتوای اصلی

آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است /24 آذر 98

تاریخ انتشار:
آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است/اگر شرایط پایدار جوی و افزایش و انباشت آلاینده‌ها را شاهد باشیم در این خصوص تصمیم گیری می‌کنیم .
آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است /24 آذر 98

یک نت ـ آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است

تمام مدارس تهران بجز فیروزکوه و دماوند فردا یکشنبه 24 آذر 98 تعطیل است/ اجرای زوج و فرد از درب منازل

در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران که با حضور  استاندار تهران و نمایندگان دیگر دستگاه های زیر مجموعه برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا همه مدارس استان تهران بجز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل باشد.

این خبر حاکی است فعالیت تمامی معادن شن و ماسه نیز فردا متوقف و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر از امشب ممنوع است.

براساس مصوبه شورا قرار است طرح زوج و فرد از در منازل اجرا شود.همچنین تصمیم گرفته شد که قیمت مترو و اتوبوس فردا یکشنبه 24 آذر ماه نیم بها خواهد بود.

با توجه به پایداری هوا که تا روز دوشنبه ادامه دارد فردا مجددا کمیته اضطرار آلودگی هوا برای اتخاذ تصمیمات برگزار خواهد شد./فارس

بررسی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس قم در روز یکشنبه 24 آذر 98

مدارس قم یکشنبه تعطیل اعلام شد

فوری: مدارس قم یکشنبه تعطیل است

آقای رضایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم در گفتگو با همشهری:

با تصمیم کمیته اضطرار، مدارس شهر قم و بخش‌های مرکزی و سلفچگان به دلیل آلودگی هوا در روز یکشنبه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم:

در حال بررسی شاخص آلاینده‌بودن هوای استان قم هستیم و تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس استان را تا ساعتی دیگر اعلام می‌کنیم.

 گفتنی است فردا مدارس تهران و البرز به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

امروز قم به عنوان یکی از کلانشهرهای آلوده کشور معرفی شد.

تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان تهران در مورد آلودگی هوای پایتخت گفت: فعلا تعطیلی مدارس شهر و استان تهران را در دستور کار نداریم، اما اگر شرایط پایدار جوی و افزایش و انباشت آلاینده‌ها را شاهد باشیم در این خصوص تصمیم گیری می‌کنیم .

وی افزود: توصیه ما به دانش آموزان و سالمندان این است که از روز شنبه ۲۳ آذر تا روز دوشنبه ۲۵ از فعالیت‌های بدنی و ورزش در فضا‌های باز اکیدا خودداری کنند.

با وجود اطلاع‌رسانی انجام شده از سمت کارشناسان هواشناسی درباره آلودگی شدید هوا به خصوص در شهر تهران، فردا هیچ یک از مدارس مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم تعطیل نیست.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی تمامی مدارس شهری و روستایی در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روز شنبه ۲۳ آذرماه سال‌جاری خبر داد.

علیرضا منتشلو بیان کرد: به دنبال برودت هوا و همچنین با تصمیم فرمانداری شهرستان سنندج و ایجاد هماهنگی های لازم فردا شنبه علاوه بر شهرستان سنندج مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر منطقه کلاترزان نیز تعطیل خواهد بود.

وی گفت: بنابراین بر اساس تصمیم اتخاذ شده مدارس نواحی یک و دو شهرستان سنندج و همچنین منطقه کلاترزان فردا شنبه به صورت کامل تعطیل خواهند بود.

بارش برف و باران و همچنین برودت هوا طی دو هفته اخیر باعث تعطیلی مدارس شماری از شهرستان‌های استان کردستان شده بود و بدین صورت این بار نوبت به تعطیلی مدارس در شهرستان سنندج رسید.

مدارس استان قم فردا تعطیل نیست

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قم گفت: فردا شنبه ۲۳ آذر مدارس استان قم تعطیل نیست، اما اگر شرایط تعطیلی پیش آمد حتماً از طریق کمیته اضطرار در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدارس استان اردبیل تعطیل نیست

مطابق مذاکرات انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مشخص شد که شیوع بیماری‌های فصل سرما به وضعیت عادی و طبیعی برگشته و از فردا یعنی روز شنبه ۲۳ آذر کلیه مقاطع تحصیلی در تمام دوره‌ها دایر خواهد بود.

وی افزود: کلیه مدارس استان اردبیل فعالیت آموزشی خود را از سرخواهند گرفت و مدیران و معلمان کاملا آماده برای حضور در مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: تدابیر لازم توسط مدیران مدارس در راستای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان اندیشیده شده و در این‌خصوص هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد.

ناصری در خصوص تعطیلی یک هفته‌ای مدارس استان اردبیل، بیان کرد: مطابق بررسی‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعطیلی یک هفته‌ای مدارس استان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های فصل سرما آثار مطلوبی داشته است.

دیدگاه‌ها

AzamAlmasi is nerd 1398/09/23 - 19:17

من خرخونم و از تعطیلی بدم میاد ولی دوست دارم یه روز بدون فکر و دغدغه بخوابم اگه میشه مدارس قم رو فردا 24 تعطیل کنید ممنون میشم مرسی

AzamAlmasi is nerd 1398/09/23 - 19:18

ضمنا هوای قم خیلی هم مه آلود است

سیدحسین 1398/09/23 - 22:29

با سلام خدمت مسئولین هوای قم خیلی سنگین شده لطفا یکشنبه روز24آذرمدارس روتعطیل کنید

مبینا 1398/09/23 - 23:48

سلام آلودگی هوا در قزوین خیلی زیاد شده لطفا یکشنبه را تعطیل کنید

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا