مزیت های خرید آنلاین بیمه؛ ازکی آنلاین بخریم؟

یک نت ـ وب­سایت ازکی نیز سامانه­ای با کاربرد مشابه است، با این تفاوت که در زمینه‌ی مقایسه آنلاین شرکت­های بیمه­گر، خرید بیمه­نامه و تمدید آن کاربرد دارد. ازکیـ، وب­سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی­ها و دفاتر بیمه یا تماس تلفنی، اقدام به خرید و تمدید بیمه­نامه­ها نمود.

خرید آنلاین بیمه

یک نت ـ وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاحOnline Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

احتمالا شما هم تجربه‌ی کار با وب­سایت های خرید آنلاین بیمه را داشته‌اید؛ وب­سایت­های بسیار کاربردی و مفیدی که به کمک آن‌ها می‌توانید به‌آسانی هرچه‌تمام‌تر و به‌طور آنلاین، برای خود بیمه­نامه خریداری کنید. وب­سایت ازکیـ  نیز سامانه­ای با کاربرد مشابه است، با این تفاوت که در زمینه‌ی مقایسه آنلاین شرکت­های بیمه­گر، خرید بیمه­نامه و تمدید آن کاربرد دارد. ازکیـ، وب­سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی­ها و دفاتر بیمه یا تماس تلفنی، اقدام به خرید و تمدید بیمه­نامه­ها نمود.

ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که به دلیل مشغله کاری و گرفتاریهای زندگی روزمره و یا مسافرت و یا دلایل متعدد دیگری در شرایطی قرار بگیریم که امکان مراجعه حضوری برای خرید و یا تمدید بیمه­نامه خود را نداشته باشیم؛ در این مواقع بهترین و به صرفه‌ترین گزینه خرید و تمدید آنلاین بیمه­نامه است؛ ازکیـ تمام روند مقایسه و خرید بیمه­نامه را به‌صورت آنلاین برای شما انجام می‌دهد تا به جای خروج از منزل و یا محل کار خود و تنها با چند کلیک، بیمه­نامه مورد نظرتان را سفارش دهید؛ که این امر مسلما سرعت صدور بیمه­نامه و تحویل آن در محل مورد نظر شما را سرعت خواهد بخشید. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های سامانه آنلاین خرید بیمه خواهیم داشت.

 

حق انتخاب:

یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی بیمه قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از طرح ها در شرکت های مختلف بیمه­گر است. کاربران ازکیـ به جای آنکه محدود به یک یا چند نمایندگی بیمه باشند، می­توانند به حجم بالایی از اطلاعات در زمینه شرایط شرکت های مختلف دسترسی داشته باشند. این ویژگی می تواند روند انتخاب را ساده تر نماید. همچنین باعث ایجاد رقابت بین بیمه­گران برای کاهش قیمت، بالاتر بردن سطح خدمات و همچنین افزایش و بهبود در سرعت پرداخت خسارت­ها می­شود. این حق انتخاب توسط شرکت ازکیـ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

مقایسه بیطرفانه :

در مقایسه با خرید سنتی، خرید آنلاین بیمه به خریداران این امکان را می دهد که براحتی چندین شرکت بیمه­گر را در کنار هم مقایسه کنند، این کار بسیار ساده تر از مراجعه به چندین نمایندگی بیمه مختلف و به یاد سپردن شرایط و مزایا و معایب هریک از آنهاست.

یکی از برتری های فروش اینترنتی بیمه امکان نمایش بازخورد مشتریان است، زیرا شما در سایت ازکیـ می­توانید از میزان رضایتمندی مشتریان هریک از شرکت های بیمه در زمینه قیمت، سرعت در پرداخت خسارت، خدمات ارائه شده و سایر موارد مطلع شوید. 

 

مشتری مداری منحصربه­فرد:

میزان مشتری مداری که در بخش فروش اینترنتی ارائه می­شود، هیچگاه در بزرگترین بازارهای فیزیکی یافت نمی­شود. روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان خرید آنلاین انجام می­دهند، این افراد با فروشگاه های اینترنتی یا وب­سایت های ارائه خدمات اینترنتی بیمه مانند ازکیـ آشنا می­شوند و می­توانند بدون نیاز به صرف وقت و انرژی یا انتظار در دفاتر و نمایندگی­های بیمه، انتخاب و خرید خود را به راحتی انجام دهند، این عملکرد بسیار ساده تر از آن است که مشتری بخواهد برای خرید بیمه به­دنبال نمایندگی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

 

سرعت در صدور:

از نظر تیم ازکیـ تنها سرمایه بدون بازگشت برای هر شخصی عمر و زمان است؛ بنایراین زمان ارزش بسیار زیادی برای همه ما دارد و تمام تلاش ازکیـ استفاده بهینه از زمان است. سرعت در صدور بیمه­نامه در کوتاه­ترین زمان ممکن و صرفه جویی در زمان برای مراجعه و خرید حضوری بیمه­نامه از اولویت­ها و مزایای استفاده از سامانه خرید آنلاین بیمه ازکیـ است.

 

ارسال رایگان:

یکی از مزیت­های خرید آنلاین بیمه از وب­سایت ازکیـ، ارسال رایگان بیمه­نامه ها در شهر تهران است.

 

قابلیت پشتیبانی و پیگیری:

خدمات پشتیبانی از کاربران وب­سایت ازکیـ یکی از مهم­ترین راه­های ارتباطی ما با مشتریان است. در سامانه ازکیـ تلاش می‌کنیم تا بستر لازم برای استفاده‌ی کامل‌تر از راهکارها و امکانات وب­سایت ازکیـ را برای مشتریان فراهم کنیم. از زمان ورود کاربر به وب­سایت تا زمان تحویل بیمه­نامه در محل مورد نظر، تمام مراحل قابلیت پیگیری را دارند و کاربر می­تواند از پشتیبانی کارشناسان ازکیـ در هر یک از مراحل استفاده کند.

 

منبع: سایت ازکیـ azki.com  

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده