آب و هوای قشم در تابستان چگونه است؟

یک نت ـ گرما و رطوبت بالای هوا در نواحی جنوبی ایران، به ویژه در جزایر خلیج فارس، خانواده‌ها و گردشگران را از سفر به این مناطق منصرف می‌کند. اما نکته مهم اینجاست که افت شدید قیمت‌ها و هزینه‌های سفر می‌تواند تجربه سفری کم‌هزینه‌تر به جنوب ایران را به گردشگران هدیه کند؛

قشم

یک نت ـ آب و هوای قشم در تابستان چگونه است؟

گرما و رطوبت بالای هوا در نواحی جنوبی ایران، به ویژه در جزایر خلیج فارس، خانواده‌ها و گردشگران را از سفر به این مناطق منصرف می‌کند. اما نکته مهم اینجاست که افت شدید قیمت‌ها و هزینه‌های سفر می‌تواند تجربه سفری کم‌هزینه‌تر به جنوب ایران را به گردشگران هدیه کند؛ پس کسانی که سؤال در مورد هزینه‌ها، برایشان مهم‌تر از سؤال «آب و هوای قشم در تابستان» است، جزیره قشم انتخابی عالی محسوب می‌شود.

این درست است که آب و هوای جزیره قشم در تابستان چندان مناسب مسافرت‌های طولانی‌مدت نیست و کسانی که به هوای گرم جنوب ایران در تابستان عادت ندارند، این جزیره را در سایر زمان‌های سال بیشتر می‌پسندند، اما گردشگران حرفه‌ای‌تر و کسانی که از شرایط جزیره قشم در تابستان مطلع‌اند، بدون شک این فصل را برای سفر به جزیره عجایب هفت‌گانه انتخاب می‌کنند.

کاهش شدید قیمت‌ها در تابستان‌های قشم، از مهم‌ترین دلایلی‌ست که پای بسیاری از علاقمندان به خرید را به این جزیره باز می‌کنند. تخفیف‌های بسیار عجیبی که بعضی از مراکز تجاری بزرگ قشم در نظر می‌گیرند، گاه به 30 درصد می‌رسد؛ این درحالی‌ست که این مراکز تجاری، به نوعی متنوع‌ترین و بهترین مراکز تجاری جنوب کشور هستند. قیمت ارزان اجناس در تابستان، جزیره قشم را به یکی از قطب‌های اصلی در کشور تبدیل می‌کند که اگر بتوانید با گرمای هوا کنار بیایید، فرصتی بزرگ برای شما خواهد بود. البته قیمت تور قشم هم در تابستان بسیار پایین‌تر از سایر زمان‌های سال است و از این سمت هم می‌توانید صرفه‌جویی کنید.

از طرفی به جز مناطق کوهستانی کشور در غرب که کمی خنک‌تر هستند، باقی نقاط ایران تابستان‌هایی داغ را تجربه می‌کنند و این موضوع نمی‌تواند دلیل موجهی برای از دست دادن شانس سفر به جزیره قشم باشد.

هتل‌های قشم هم سهم عمده‌ای در برگزاری تور ارزان قشم در تابستان دارند و این مهم سبب می‌شود که هزینه‌های سفر به شدت کاهش پیدا کنند. مراکز اقامتی قشم در تابستان خلوت‌تر هم هستند و گردشگران می‌توانند از بابت محل اقامت خود در این جزیره مطمئن باشند. مراکز تفریحی قشم هم در تابستان با قیمتی بسیار ارزان‌تر به فعالیت مشغولند، تا کلکسیون ارزانی در این جزیره تکمیل شود. مراکز تفریح آبی می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسبی برای تجربه عالی سفر در قشم باشند.

باز هم تأکید می‌شود که سفر به قشم در تابستان، یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید کردن و تفریح است و قیمت‌ها بسیار مناسب‌اند؛ اگر شما بخواهید خود را برای یک تجربه هیجان انگیز آماده کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده