شوهرم شدیدا بهم شک داره

یک نت ـ اخلاقشون ویادرواقع حرفهاشون برام غیرقابل تحمل شده .بهم میگه خیابون حق نداری بری تامن بیام.دکتر.هیج جاتاخودم بیام.
شک

یک نت ـ با سلام من خانمی ۲۵ساله هستم.وفرزندی پسردارم شوهرم هم راننده کامیون هست ودرجاده کارمیکنند.

ایشون از زمان دوران عقدمون تا الان که پسرم هفت سالشه خیلی برای من امرونهی کردن ومن روحساب دوست داشتن همه روگفتم چشم تا اینکه رفته رفته اخلاقشون و یا در واقع حرفهاشون برام غیرقابل تحمل شده .

بهم میگه خیابون حق نداری بری تامن بیام.دکتر هیج جا نرو تاخودم بیام.

با این وجودگفتم باشه وازهمه مهم تر بهم حرفهای بدمیزنه مثلامیگه توبهم خیانت کردی یابگو ببینم باکی هستی .هزار ویک حرف مثل اینها.

خواهش میکنم عاجزانه من روکمک کنید

با سلام و تحیت

بر مبنای توضیحاتی که ارائه دادید ناراحتی و خستگی شما از چنین وضعیتی دور از انتظار نیست. زیرا طبیعی است که در کنار غیبت همسر، کنترلهای سخت گیرانه و بدبینی بیمارگونه هر فرد دیگری را نیز دچار آشفتگی می کند.

در صورتی که بدبینی های همسر شما ناشی از خطای احتمالی شما نباشد، و بدبینی الگوی فراگیر برای وی باشد ( نسبت به دیگر افراد و موقعیتها نیز بدبین باشد ) باید گفت تغییر چنین وضعیتی به آسانی امکانپذیر نیست و نیاز به مداخله تخصصی دارد.

در صورتی که همسر شما شخصیتی بدبین داشته باشد، مقاومت و سرسختی در مقابل وی جواب نمی دهد و ممکن است باعث تشدید وضعیت شود. بنابراین باید سعی شود تا ضمن جلب اعتماد وی، از وی بخواهید تا به نیازها و آزادی شما توجه بیشتری داشته باشند.
بنابراین ضمن اینکه لازم است از رفتارهایی که باعث بهانه گیری وی می شود خودداری کنید، ضرورت دارد تا تلاش کنید همراه همسرتان برای مشاوره حضوری اقدام کنید.

منبع:کانال مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده