دیدنی ترین مکان های توریستی قبرس +تصاویر

معرفی تور قبرس اگر قصد این را دارید که آب و هوای مدیترانه ای را به تمام وجود خود لمس کنید بهترین گزینه برای شما تور قبرس می باشد.
قبرس

در این مطلب از سایت جزییاتی در مورد مکان های توریستی قبرس و اطلاعات و تصاویری از دیدنی ترین مکان های قبرس را برای شما عزیزان دوستدار قبرس آورده ایم.

مکان های توریستی قبرس

اگر شما هم ماند بسیاری از مسافران به دنبال مقصدی متفاوت برای سفرهای تابستانی خود میگردید، پیشنهاد ما کشور زیبا سرسبز قبرس می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا با توضیحاتی درباره قبرس، این کشور زیبا، به شما مسافرین محترم، در انتخاب بهتر کمک کنیم:

نیــکوزیـــا
پایتخت قبرس شهر نکوزیا می باشد و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد. و پس از هجوم ترک ها در سال ۱۹۷۴ شهر توسط نوار سبز به دو قسمت تقسیم گردید.مهم ترین شرکت ها و مراکز دولتی و اداری در این شهر قرار دارند که بزرگترین شهر قبرس نیز محسوب میشود.مراکز دیدنی تور قبرس در این شهر بصورت زیر خلاصه میشود: شهر موزه ها ، کلیساها ، مسجد اومریه و همچنین مراکز خرید مدرن می باشد.اخیرا در مدخل ورودی شهر از طرف لارناکا بازار بزرگ قبرس و مرکز خرید آیکیا نیز افتتاح شده است.

مکان های توریستی قبرس

 لارناکـــــا
اگر شما هم به دنبال محیطی ساکت و سراسر آرامش میگردید؛ لارانکا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.این شهر دارای فرودگاه بین المللی نیز میباشد.مرکز این شهر به نام خیابان فینیگوودس یا خیابان نخل با رستوران های محلی مرکز تفریح و استراحت مردم به شمار مي آيد.مسجد حلا سلطان معروف به تـــــکه، در نزدیکی دریاچه نمک که، در زمستان پذیرای هزاران فلامینگو است زیبایی خاصی به این شهر داده است .درضمن این شهر از لحاظ امنیتی نیز بسیار مناسب حال گردشگران است.

مکان های توریستی قبرس

دریاچه نمک لارناکا و تکیه حلا سلطان:
یکی از مکانهای جذاب دیدنی لارناکا، که بسیار نزدیک به فرودگاه لارانکا می باشد، همین دریاچه نمک زیباست.در مسیر غرب فرودگاه لارناکا ۲ دریاچه نمک در دو طرف شما (بسته به موقع سال) وجود دارد. اینجا محل مسجد هلا سلطان نیز میباشد. این دریاچه مکان استخراج نمک میباشد. و معمولا از طرف آژانس مسافرتی کاروانیک پیشنهاد می شود. اگر شما بازدیدکننده قبرس در اواخر زمستان یا اوایل بهار هستید میتوانید کوچ فلامینگوها و سایر پرندگان را ببینید. در میان دریاچه شما میتوانید مسجد هلا سلطان را که با درختان خرما احاطه شده ببینید. واقعاً کم نظیر است.

مکان های توریستی قبرس

درآخر برای تمامی عزیزانی که برای مسافرت های سال 95 خود کشور زیبا و سرسبز و تاریخی قبرس را انتخاب کرده اند، آرزوی سفری خوش و پراز آرامش داریم. و امیدواریم که بتوانند از این سفر، آنطور که خودشان می خواهند لذت ببرند و آرامش کسب کنند.

لطفا برای ثبت نام در تور قبرس اروپایی و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده