اعترافات هولناک زن هفت تیر کش

یک نت ـ زن جنایتکار در دادسرای جنایی شیراز در خصوص قتل همسرش اعترافات هولناکی داشت.
هفت تیر کش

یک نت ـ اعترافات هولناک زن هفت تیر کش به قتل شوهرش در خواب

چند روز قبل مأموران پلیس شیراز در جریان مرگ مرموز مرد جوانی قرار گرفتند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. وقتی مأموران خود را به بالای سر جسد این مرد رساندند در نخستین اقدام به تحقیق از همسرش دست زدند.وی گفت: صبح امروز وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که شوهرم دست به خودکشی زده است در حالی که شوکه شده بودم از همسایهها کمک خواستم و سریع پلیس را در جریان قرار دادم.پیکر بیجان این مرد در شرایطی غرق در خون کشف شد که به نظر می رسید وی خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است.پزشکی قانونی مأموریت رازگشایی پیدا کرد و خیلی زود فاش شده این مرد با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا همسر دروغگوی این مرد، بازداشت شود و پرده از رازجنایت زنانه بردارد. وی در بازجوییها گفت: همسرم شغل آزاد داشت. مرتب با او درگیر می شدم و هر بار با وساطت اطرافیان درگیری خاتمه مییافت. او مدام سر موضوعات مختلف مرا اذیت می کرد. از دستش خسته شده بودم و هرچه می خواستم مرا طلاق بدهد این کار را انجام نمی داد.

این زن ادامه داد: شوهرم روز حادثه در اتاق خواب بود مدام دنبال فرصتی بودم که هر طور شده او را از بین ببرم. به خاطر همین اسلحه ای که داشتیم را از قبل آماده کردم. وقتی به اتاق خوابش رفت و مطمئن شدم خوابش عمیق است بالای سرش رفته و به سمت او شلیک کردم.

ادعاهای این زن در حالی است که همه شواهد و مدارک قانونی حاکی از آن است که وی با قصد و نیت قبلی همسرش را به قتل رسانده است. متهم نزد درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز نیز به قتل اعتراف و سپس صحنه جنایت را بازسازی کرد. بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری ارسال شد.

منبع:بیتوته

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده