طرز تهیه پیتزا تک نفره شیک و باکلاس

یک نت ـ پیتزا یکی از خوشمزه ترین غذاهاست که طرفداران بسیاری دارد. این پیتزا خیلی شیک و سبک است و میتواند به عنوان یک پیش غذا برای میهامانان یا یک شام سبک و خوش طعم باشد.
پیتزا

یک نت ـ پیتزا تک نفره شیک و باکلاس را اینگونه درست کنید!!

مواد اولیه برای پیتزای یک نفره با نان ساندویچی

سینه مرغ بدون پوست و استخوان : 1 عدد
قارچ خرد شده : 100 گرم
فلفل دلمه ای : 2 عدد
پیاز : 1 عدد
نان ساندویچی : به میزان لارم
پنیر پیتزا : به میزان لازم
آویشن یا ادویه پیتزا : به میزان لازم
ادویه : به مقدار لازم
رب گوجه : به میزان لازم
نمک و فلفل : به میزان لازم

 
طرز تهیه پیتزای یک نفره با نان ساندویچی

ابتدا سینه مرغ را با پیاز و کمی ادویه و نمک بپزید.

بعد آنرا ریز ریز کرده و قارچ را هم شسته و ریز ریز کنید و هر دو ر ا با هم تفت دهید به آن کمی ادویه و نمک وفلفل و رب گوجه و ادویه پیتزا یا آویشن اضافه کنید.

حال نان ها رابه سه قسمت برش دهید و آنها را طوری خالی کنید که مقداری نان ته آن بماند تا بعدا مواد از درونش نریزد حالا مواد گوشتی پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای خردشده را کنار دستتان بگذارید و کمی پنیر پیتزا ته نان بریزید و بعد کمی از مواد گوشتی و سپس فلفل و دوباره روی آنرا پنیر بریزید و این کار را ادامه دهید تا نانها پر شوند و در آخر روی مواد را با پنیر بپوشانید و کمی ادویه پیتزا یا آویشن بپاشید.

نانهای پرشده را به طور عمودی کنار هم در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده بادمای 180 تا200 درجه سانتیگراد بپزید تا زمانی که پنیر طلایی شود.

کسانی که فر ندارند در اون توست بپزند بادمای 250 درجه به مدت 5 دقیقه طول می کشد به همین خاطر توصیه اکید داریم که کنار فر بمونید چون خیلی سریع آماده میشود و خیلی هم خوشمزه است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده