دانلود سریال دودکش 2 نوروز 95

دانلود رایگان سریال دودکش 2, دانلود سریال دودکش 2 شبکه دو, داستان سریال نوروزی دودکش 2, بازیگران سریال نوروزی دودکش 2, دانلود قسمت 1 سریال دودکش 2, دانلود سریال دودکش 2 با لینک مستقیم
دودکش 2

یک نت ـ دانلود رایگان سریال دودکش 2 نوروز 95 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال نوروزی,دانلود سریال های نوروز 95,دانلود سریال نوروزی زعفرانی,دانلود سریال زعفرانی نوروز 95,دانلود سریال های نوروز 1395,دانلود سریال زعفرانی با کیفیت عالی,دانلود سریال زعفرانی با حجم کم به زودی !!

 

**دودکش۲:

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این سریال را برای نوروز 95 در تهران در لوکیشن خانه نصرت کلید زد و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

آدم‌های قصه دودکش ۲ همگی برای بینندگان چهره‌های آشنایی هستند. فیروز و قالیشویی پرماجرایش در ماه رمضان سال ۹۲ مهمان تلویزیون بودند. سری اول این سریال به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و البته سریال و به ویژه تکه‌کلام‌های شخصیت‌های آن با استقبال بسیاری مواجه شد.
این مجموعه هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و پیش از این در مطبوعات آن را «دودکش 2» نامیده‌اند.
 مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» کار قبلی این کارگردان نیز تابستان امسال از شبکه سوم پخش شد.

در این سریال هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی بازی می کنند و تهیه کنندگی آن را سید محمود رضوی به عهده دارد.
البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

در این سریال جدید، شخصیت‌های مجموعه «دودکش» که رمضان سال 92 ازشبکه اول سیما پخش شد، حضور دارند اما فضا و قصه ای تازه ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است، فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

گلوریا خیلی دوست دارم و خیلی خوش عکسیا می دونستی
گلوریا دوست دارم
دودکش 2 ساعت و تاریخش کی است