دانلود سریال زعفرانی نوروز 95

دانلود سریال نوروزی,دانلود سریال های نوروز 95,دانلود سریال نوروزی زعفرانی,دانلود سریال زعفرانی نوروز 95,دانلود سریال های نوروز 1395,دانلود سریال زعفرانی با کیفیت عالی,دانلود سریال زعفرانی با حجم کم
سریال#زعفرانی

یک نت ـ دانلود رایگان سریال زعفرانی نوروز 95 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال نوروزی,دانلود سریال های نوروز 95,دانلود سریال نوروزی زعفرانی,دانلود سریال زعفرانی نوروز 95,دانلود سریال های نوروز 1395,دانلود سریال زعفرانی با کیفیت عالی,دانلود سریال زعفرانی با حجم کم به زودی !!

**زعفرانی:

ایرج محمدی تهیه کنندگی سریال «زعفرانی» را برعهده دارد و در حال حاضر تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های خارجی و خیابان‌هایی در تجریش، یک آزمایشگاه  و یک رستوران که بازیگرش مهران احمدی است پیگیری می‌شود.

ماجراهای این سریال در یک قهوه‌خانه می‌گذرد که اداره آن را مهدی هاشمی برعهده دارد و تاکنون ۳۰ درصد از این سریال به تصویربرداری رسیده است و همزمان تدوین نیز انجام می‌شود.

این داستان از لحاظ تنوع میان قصه‌های سریال‌ها کار متفاوتی است و مهدی هاشمی در این کار شخصیت جدیدی از خودش خلق کرده است. او در این کار نقش متفاوتی دارد که مردی اهل خانواده و شوخ است.

«زعفرانی» داستانک های زیادی دارد و از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و... به ایفای نقش می پردازند.

سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می‌دهند.

شبکه دو سیما قرار است «زعفرانی» را به روی آنتن ببرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده