پدر 61 ساله پسرش را کشت و از دنیا رفت

یک نت ـ در تاریخ سیزدهم شهریورماه امسال زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ پسر ٣٤ ساله‌اش بر اثر شلیک گلوله خبر داد.
قتل

پدر ٦١ ساله ، پسرش را کشت

در تاریخ سیزدهم شهریورماه امسال زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ پسر ٣٤ ساله‌اش بر اثر شلیک گلوله خبر داد.  ماجرای پرونده از این قرار بود كه  ماموران در محل حادثه در خیابان سیمون بولیوار حاضر شدند و جسد غرق در خون مرد ٣٤ ساله‌ای را جلوی در ورودی ساختمان دیدند.با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر و به تحقیق در مورد علت مرگ مرد جوان پرداختند. پزشك جنایی با معاینه جسد، علت مرگ مقتول به نام محسن را اصابت گلوله به چشم و تخریب مغز اعلام كرد.

در ادامه تحقیقات پلیس پدر ٦١ ساله مقتول با اعتراف به قتل گفت: من از سال ٧٤ به بیماری ‌ام اس مبتلا شدم و از آن زمان روی ویلچر هستم. پسرم محسن از ١٥ سال قبل به كراك و شیشه معتاد شد و هركاری كردم تا او ترك كند، فایده‌ای نداشت. حتی او را ١٠ بار برای ترك اعتیاد در كمپ‌های مختلف بستری كردم. محسن بعد از ازدواج هم دست از این كارهایش برنداشت و همیشه با تهدید من و مادرش، پول موادش را از ما می‌گرفت. هر چه او را ارشاد كردم، فایده‌ای نداشت و او دست از كارهایش بر نمی‌داشت؛ به همین دلیل او را تهدید كردم كه یك بار دیگر پا به خانه من بگذارد، او را به قتل می‌رسانم. 

چند ماه قبل نیز در میان وسایل محسن، اسلحه كلتی را پیدا كردم و آن را برداشتم و ساعتی قبل وقتی پسرم به در خانه آمد و با ایجاد سر و صدا قصد ورود به خانه را داشت؛ سرانجام هم با فریب مادرش وارد خانه شد، چون او می‌خواست مرا بكشد، اسلحه را به سمتش گرفتم و او مدعی شد من جرات شلیك ندارم. وقتی محسن می‌خواست از پله‌های راهرو بالا بیاید، یك تیر به سمتش شلیك كردم كه به او اصابت كرد. من نمی‌خواستم پسرم را بكشم.

با اظهارات مرد قاتل، او با دستور سعید احمد‌بیگی، بازپرس ویژه قتل بازداشت شد؛ اما به دلیل شرایط جسمی‌اش، دو روز بعد با قرار وثیقه آزاد شد. این پرونده در مرحله تحقیقات به دلیل مرگ پدر (قاتل) برای همیشه بسته شد.

 

منبع: خبرآنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده