شهادت سردار سلیمانی در سوریه

یک نت ـ شهادت سردار سلیمانی در سوریه / در این حمله موشکی علاوه بر سردار سلیمانی، سه سرنشین دیگر خودرو نیز به شهادت رسیدن
سردار سلیمانی

یک نت ـ شهادت سردار سلیمانی در سوریه

متن و پاسخ شایعه

"ادعای پایگاه صهیونیستی دبکا: سردار سلیمانی در سوریه به شهادت رسید به گزارش پایگاه خبری پارلانیوز ؛ دبکا در خبری فوری نوشت: معارضان سوری اعلام کردند شنبه شب در یک یورش گسترده به شرق حلب موفق شدند سردار “قاسم سلیمانی،” فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق، را به شهادت برسانند. این ادعا هنوز از سوی منابع رسمی و یا مقامات ایران تایید نشده است. معارضان سوری مدعی شدند بوسیله جاسوسان و سامانه‌های ردیابی موفق شدند از مسیر حرکت خودروی سردار سلیمانی اطلاع حاصل کنند و در موقعیت مناسب با شلیک همزمان دو موشک، خودرو را هدف قرار دادند.

معارضان سوری همچنین مدعی شدند: در این حمله موشکی علاوه بر سردار سلیمانی، سه سرنشین دیگر خودرو نیز به شهادت رسیدند. نام سه همراه سردار سلیمانی، “مسعود اصغری،” “محمود دهقان” و “احمد رجایی” اعلام شده است. "

پاسخ شایعه

1. این اولین بار نیست که داعش و گروه های تروریستی زخم خورده از سردار سلیمانی، ادعای شهادت ایشان را مطرح کرده اند. در مقاطع مختلف زمانی و حوادث گوناگون بارها این ادعا صورت پذیرفته است.

2. پایگاه های خبری رژیم صهیونیستی به عنوان حامی اصلی این گروهکها با انتشار چنین اخباری تلاش دارند ضمن بالا بردن روحیه تکفیریها ، به جنگ روانی در جبهه مقاومت دامن بزنند.

3. یک منبع آگاه در سپاه پاسداران این خبر را تکذیب نمود.

http://alef.ir/vdccmxq1s2bqs18.ala2.html?310371

منبع: شایعات

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده