(عکس) جشن تولد همسر بازیکن استقلال

یک نت ـ ایوان پروپجیچ بازیکن کروات تیم استقلال با گرفتن مراسمی مفصل ، سالروز تولد همسرش را جشن گرفت که عکسی از این مراسم را در این بخش مشاهده خواهید کرد.
جشن تولد

یک نت ـ ایوان پروپجیچ  بازیکن استقلال در سالروز تولد همسرش برای وی جشن تولد گرفت که تصویر آن را در ادامه مشاهده می فرمایید.

ایوان پروپجیچ مهاجم کروات استقلال یکی از بازیکنانی بود که با سر و صدای فراوان به استقلال آمد. بازیکنی که حتی گفته شد به شکل غیرقانونی و بعد از پایان رسمی فصل نقل و انتقالات در اروپا به استقلال پیوسته اما این مهاجم تا به اینجا عملکرد خوبی در ترکیب آبی ها نداشته است. مهاجمی که در نیم فصل دوم فصل گذشته مورد توجه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت درخشان به دلیل قیمت بالای وی قید او را زد و تادئو برزیلی را خرید.

پروپجیچ از ابتدای فصل به دفعات در ترکیب استقلال قرار گرفته اما هنوز نتوانسته در ترکیب استقلال جا بیفتد و بدل به مهاجم اصلی استقلال شود. پروپجیچ در هر بازی چند موقعیت گل را خراب می کند و همین سبب شده تا کادر فنی استقلال از او ناراضی باشد. مهاجم آبی ها در بازی برابر فولاد در جام حذفی در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت اما در گلزنی باز هم ناکام بود تا در نیمه دوم با سجاد شهباززاده تعویض شود. بعد از این بازی مظلومی در رختکن از عملکرد پروپجیچ اظهار نارضایتی کرد و به او تاکید نمود که هنوز نتوانسته رضایت او را جلب کند و بعد از گذشت دو سوم از نیم فصل اول پروپجیچ باید خیلی بهتر و البته گلزن تر باشد و موقعیتهای به دست آمده را به گل تبدیل کند. مظلومی به مهاجم کروات خود تاکید کرد که با توجه به خارجی بودنش و البته رزومه قابل قبولش انتظارات از او بالاتر از بقیه بیشتر است و باید با تمرینات اختصاصی بتواند کیفیت و کمیت بالاتری را از خود نشان دهد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده