رفتن به محتوای اصلی

حضور پادشاه عربستان در منا (تصاویر)

تاریخ انتشار:
سلمان بن عبدالعزیز ساعاتی قبل از رخ دادن فاجعه روز عید قربان، به قصر خود که مشرف به صحرای منا است رفت و از نزدیک مدیریت برگزاری حج را نظارت و دستورات لازم را صادر کرد.
حضور پادشاه عربستان در منا (تصاویر)

یک نت ـ پادشاه عربستان با حضور در قصر خود در مکه که مشرف به صحرای مناست، به تماشای حاجیان پرداخت و از نزدیک مدیریت برگزاری مراسم عظیم حج را نظارت کرد.

سلمان بن عبدالعزیز هنگام تماشای بیش از یک و نیم میلیون نفر از مسلمانان سراسر جهان در صحرای منا، دستورات ویژه ای را درباره میزبانی صحیح و شایسته از آنها صادر کرد.

رسانه های رسمی سعودی صبح امروز تصاویر حضور سلمان بن عبدالعزیز در منا و مدیریت او را به عنوان خبر نخست خود منتشر کردند، اما چند ساعت بعد ناچار شدند خبر بی نظمی در منا و جان باختن صدها نفر از حجاج در اثر ازدحام جمعیت را به عنوان خبر نخست منتشر کنند.

"ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی و خادم حرمین شریفین به محض رسیدن به قصر خود در صحرای منا، از نزدیک در جریان میزبانی از حجاج و خدماتی که به آنها ارائه می شود، قرار گرفت. محمد بن نایف، ولیعهد و تعدادی از مقامات از جمله رئیس کمیته عالی حج نیز در کنار پادشاه بودند. خبرگزاری رسمی سعودی گزارش داد که پادشاه دستور دادند امکانات راحتی حجاج فراهم شود و از یمنی ها هم پذیرایی شود."

 

شبکه خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا