آخرین اخبار و تصاویر از برخورد شهاب سنگ در قزوین،همدان،زنجان جمعه 09 مرداد 94

آخرین اخبار و تصاویر از برخورد شهاب سنگ در قزِن،همدان،زنجان جمعه 09 مرداد 94
شهاب-سنگ-قزوین-همدان-زنجان

یک نت ـ آخرین اخبار و تصاویر از برخورد شهاب سنگ در قزِن،همدان،زنجان جمعه 09 مرداد 94

رخورد شهاب سنگ در نقطه مشترک استان‌های قزوین، زنجان و همدان/ از احتمال خسارات وارده خبری در دست نیست

امشب(پنج شنبه) انفجاری در مرز استان قزوین با استان زنجان رخ داده است، همچنین در منطقه خدابنده نیز از این امر مستثنی نبوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، امشب(پنج شنبه) راس ساعت 20 اخبار رسیده مردمی، شیء ای نورانی و یا بالگرد در محدوده روستای اردلان، آوج خبر داده اند.

همچنین طبق بررسی‌های به عمل آمده و جمع آوری اخبار و ارتباط گیری با فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان رزن و ابهر این شی نورانی شهاب سنگ بوده و این موضوع به تائید نیروهای امنیتی همدان رسیده است.

لازم به ذکر است که تکه ای از شهاب سنگ در محدوده روستاهای شهرستان ابهر، زنجان و تکه ای دیگر در محدوده روستاهای شهرستان رزن همدان سقوط کرده است؛ همچنین احتمالا یک تکه از شهاب سنگ نیز در محدوده کوهستانی روستای عبدالله مسعود شهرستان آوج سقوط کرده است.

حمید ره انجام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین در مصاحبه با خبرنگار فارس استان قزوین، با بیان اینکه بررسی در خصوص ابعاد خسارت برخورد شهاب سنگ ادامه دارد گفت: تا این لحظه اکیب‌های هلال احمر پیگیر ابعاد خسارت‌های ناشی از برخورد این شهاب سنگ هستند و این موضوع در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: با وقوع این حادثه اخبار آن نیز به متولیان امر در استان قزوین رسیده است و هماهنگی‌ها با مسئولین ذی ربط و مسئولان زنجان در حال بررسی است و در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح شد که این موضوع تکذیب شد و برخورد شهاب سنگ در منطقه زنجان و جنوب غربی استان قزوین و همچنینن ابهر رخ داده است.

به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از شهرستان آوج، امشب(پنج شنبه) انفجاری در مرز استان قزوین با استان زنجان رخ داده است، همچنین در منطقه خدابنده نیز از این امر مستثنی نبوده است.

در ابتدا احتمال سقوط هلی کوپتر داده شد اما با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شهاب سنگی در منطقه رزن و خدابنده سقوط کرده و نیروی هوایی ارتش سقوط شهاب سنگ را تائید کرده است، این برخورد با کوه صورت گرفته و تا این لحظه تلفات خاصی گزارش نشده است.

به گفته خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از شهرستان آوج؛ مناطقی در شهرستان آوج، ابهر در استان زنجان و همچنین حمیدآباد و نظرآباد از برخورد شهاب سنگ با زمین دچار آسیب شده اند و آمادگی‌های لازم برای کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در این مناطق وجود دارد.

همچنین مسئولین استانی ضمن آمادگی دستگاه‌های امداد رسان برای کمک به حادثه دیدگان احتمالی اعلام کردند؛ با تماسی که با فرماندار قیدار  و شهرستان‌های دیگر در استان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شده، مشخص شده است که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا تعداد خورد این زیادی در شهرهای مختلف برخورد کرده است.

طبق تماس‌ها و اخبار واصله بیجار در غرب کشور، نظرآباد، مجیدآباد و همچنین اشتهارد نیز از برخورد این شهاب سنگ دچار آسیب شده اند.

لازم به ذکر است بررسی در خصوص این حادثه ادامه دارد و با مشخص شدن ابعاد مختلف این حادثه اطلاع رسانی از سوی پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین منتشر خواهد شد.

یک نت ـ عکس برخورد شهاب سنگ قزوین- فیلم برخورد شهاب سنگ قزوین،همدان،زنجان

دقایقی قبل برخورد چند شهاب‌سنگ به زمین در مناطقی در مرزهای سه استان قزوین، زنجان و همدان خساراتی به شهرهای بوئین‌زهرا، آوج و تاکستان زد.

گفتنی است تاکنون به جز خسارات مالی، خسارت جانی از این حادثه گزارش نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً مخابره می‌شود.

با اعلام خبر برخورد شهاب سنگ در استان قزوین دقایقی پیش ارسلان قاسمی فرماندار بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام عدم خسارت برخورد شهاب سنگ تا این لحظه در شهرستان بوئین‌زهرا اظهار داشت: در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح بود که با بررسی‌های به عمل آمده این شایعه تکذیب و مشخص شد شهاب سنگ با زمین برخورد کرده است.

وی افزود: مناطقی در آوج، ابهر در استان زنجان و همچنین مجیدآباد و نظرآباد از برخورد شهاب‌سنگ با زمین دچار آسیب شده‌اند.

فرماندار بوئین‌زهرا ادامه داد: آمادگی لازم باری کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در شهرستان بوئین‌زهرا وجود دارد و بررسی‌ها برای روشن شدن ابعاد این حادثه همچنان ادامه دارد.

همچنین موسوی فرماندار شهرستان آوج در استان قزوین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی اعلام کرد با تماسی که با فرمانداران قیدار و همچنین شهرستان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شده مشخص شده است که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا به تعداد زیادی بوده که در شهرهای مختلف به زمین برخورد کرده است.

وی افزود: طبق تماس‌ها و اخبار واصله بیجار در غرب کشور، نظرآباد، مجیدآباد و همچنین اشتهارد نیز از برخورد این شهاب‌سنگ خساراتی خورده‌اند.

فرماندار آوج عنوان کرد: روستاهای لجام‌گیر و آدار در شهرستان آوج نیز مورد اثبات شهاب‌سنگ قرار گرفته‌اند که تاکنون گزارشی از میزان خسارات احتمالی اعلام نشده ا ست.

عکس برخورد شهاب سنگ همدان

عکس برخورد شهاب سنگ قزوین

عکس برخورد شهاب سنگ زنجان

عکس برخورد شهاب سنگ همدان

عکس برخورد شهاب سنگ قزوین

عکس برخورد شهاب سنگ زنجان

عکس برخورد شهاب سنگ همدان

عکس برخورد شهاب سنگ قزوین

عکس برخورد شهاب سنگ زنجان

عکس برخورد شهاب سنگ همدان

عکس برخورد شهاب سنگ قزوین

عکس برخورد شهاب سنگ زنجان

عکس برخورد شهاب سنگ همدان

عکس برخورد شهاب سنگ قزوین

عکس برخورد شهاب سنگ زنجان

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

جالبه.......
فقط عظمت خداوند رو به انسان یاد آور می شه .
فقط عظمت خداوند رو به انسان یاد آور می شه .
فقط عظمت خداوند رو به انسان یاد آور می شه .
22 مرداد هم یه بارش شهابیبزرگ هست .... لطفا اطلاع رسانی کنید .