اسیدپاشی مرد شیشه‌ای روی 4 کارگر

مرد شیشه‌ای که بر اثر توهم روی چهار کارگر اسید پاشیده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
اسیدپاشی

یک نت ـ ساعت 22 و 50 دقیقه چهارم مرداد ماموران کلانتری 108 نواب تهران در جریان درگیری در یک خانه مجردی در یکی از خیابان های این محله قرار گرفتند. با حضور ماموران و آغاز تحقیقات مشخص شد در این ساختمان دو برادر به صورت مجردی در طبقه دوم و چهار کارگر نیز در طبقه اول زندگی می کنند که یکی از برادران به نام مراد 26 ساله روی کارگران اسید پاشیده است.

با انتقال 4 کارگر به بیمارستان سوانح سوختگی، تحقیقات برای دستگیری مراد که پس از حادثه متواری شده بود، آغاز شد.

در ادامه مشخص شد یکی از کارگران که دچار سوختگی سطحی شده بود از بیمارستان مرخص شده است. پسر جوان در تحقیقات مدعی شد ما برای برادر متهم کار می کنیم. شب حادثه متوجه سر و صدای مراد و برادر بزرگش شدیم. دقایقی بعد مراد به خانه ما آمد و از ما شناسنامه و کارت ملی اش را خواست و مدعی شد ما مدارکش را برداشته ایم. هرچه به او گفتیم از موضوع اطلاعی نداریم باور نکرد. پسر جوان ظرف پلاستیکی سفیدی همراهش بود که آن را روی من و دوستانم ریخت. بلافاصله احساس سوختن کردیم و وقتی به خودمان آمدیم متوجه شدیم در بیمارستان هستیم و او روی ما اسید ریخته است.

در ادامه بازجویی از برادر مرد اسیدپاش در پلیس آگاهی آغاز و او مدعی شد مراد اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارد و همیشه دچار توهم بود. او مدارکش را گم کرده بود و فکر می کرد دست من است. آن شب سر این موضوع درگیر شدیم. وقتی به او گفتم از مدارکش خبری ندارم، برادرم تصور کرد کارگرانم آن را برداشته اند؛ به همین دلیل به خانه شان رفت و با آنها درگیر شد. نمی دانستم او اسید همراهش است و قصد دارد آن را روی آن چهار نفر بریزد. حالا هم نمی دانم او کجا فرار کرده است.

با اظهارات چهار مرد کارگر و برادر متهم، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور سجاد منافی آذر بازپرس جنایی پایتخت تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد اسیدپاش را آغاز کردند.

بی گناه قربانی شدیم

پسر 16 ساله برای تامین هزینه زندگی خانواده اش به تهران سفر کرده و در یک ساختمان در حال احداث در یکی از محله های نواب کار می کرد. او قرار بود پس از پایان کار این ساختمان با پولی که از این کار می گرفت، نزد خانواده اش بازگردد که قربانی اسیدپاشی برادر کارفرمایش شد و اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران بستری است.

 

او درباره شب حادثه می گوید: من و سه نفر از دوستانم برای دو برادر کار می کردیم و قصد داشتیم به کمک چند مرد بنا، ساختمان در حال احداث آنها را بسرعت به پایان برسانیم که این حادثه تلخ رخ داد. شب حادثه زمانی که یکی از دوستانم در را باز کرد، برادر کارفرما او را به کناری پرت کرد و وارد اتاق شد. او فریاد می زد و از ما می خواست هر کسی کارت ملی و شناسنامه اش را برداشته به وی تحویل دهد، در غیر این صورت بلایی بر سرش می آورد. هرچه به او گفتیم اشتباه می کند و ما مدارکش را برنداشتیم، بی فایده بود. او محتویات ظرف را روی ما ریخت.

 اخبار  حوادث  - جام  جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده