رفتن به محتوای اصلی

عكس/ فراری 240000 پوندی ماریو بالوتلی

تاریخ انتشار:
روز چهارشنبه ماریو بالوتلی به تمرینات لیورپول بازگشت. طی روزهای اخیر او به دلیل انتشار پیامی ضد یهودی در اینستاگرام، آماج انتقادات بسیاری بوده است.
عكس/ فراری 240000 پوندی ماریو بالوتلی

یک نت ـ این بازیکن ایتالیایی عکسی را بازنشر نمود که در آن سوپر ماریو را نشان می داد و پیامی در آن نوشته شده بود. در پیام آمده بود، نژادپرست نباشید، مانند ماریو. او یک لوله کش ایتالیایی است که ژاپنی ها او را طراحی کرده اند، انگلیسی صحبت می کند و شبیه به مکزیکی ها است. اما در پایین عکس، نوشته شده بود: "مانند یک سیاه پوست بالا می پرد و مانند یک یهودی، سکه جمع می کند». 

بالوتلی چندی پیش، پس از باخت منچستر از لستر، این تیم را مورد تمسخر قرار داده بود، بعد از این اتفاق وی پیام های نژادپرستانه متعددی دریافت کرد.

با این حال، این بازیکن 24 ساله، روز چهارشنبه با فراری 240000 پوندی خود بر سر تمرینات تیمش حاضر شد. 

بالوتلی اصرار دارد که این تصویر هیچ گونه معنای نژادپرستانه ای در خود ندارد. وی در پیام بعدی خود نوشت: «اگر کسی را آزار داده ام، عذرخواهی می کنم... من حالا فهمیده ام که پیامم نتیجه عکس داشته است. نه همه مکزیکی ها سبیل دارند، و نه همه سیاه ها می پرند و نه همه یهودی ها پول جمع می کنند».

من از تصویری که فرد دیگری ارسال کرده بود، استفاده کردم زیرا سوپرماریو را نشان می داد و برایم بامزه بود نه اهانت آمیز. من متأسفم». 

با این حال، اتحادیه فوتبال انگلستان به بررسی ها خود ادامه خواهد داد. چنانچه برای آنها اثبات شود که هدف بالوتلی از انتشار این پیغام اقدامی نژادپرستانه بود، ممکن است وی به حداقل ممنوعیت از پنج بازی همراه تیمش محکوم شود.

منبع : سيمرغ

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا