رفتن به محتوای اصلی

آخرين وضعيت احمد علامه در بيمارستان جمعه 13 آذر 93

تاریخ انتشار:
عكس احمد علامه در بيمارستان,علت سكته مغزي احمد علامه,آخرين وضعيت احمد علامه در بيمارستان جمعه 13 آذر 93
آخرين وضعيت احمد علامه در بيمارستان جمعه 13 آذر 93

یک نت ـ تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت جسمی احمد علامه دهر بازیگر این مجموعه را که دچار عارضه مغزی شده است، تشریح کرد.

محمود رضوی تهیه کننده سریال «پرده نشین» درباره آخرین وضعیت احمد علامه‌دهر بازیگر این مجموعه که دچار عارضه مغزی شده است به خبرنگار مهر گفت: بعد از عمل سنگینی که روی این بازیگر انجام شده است خون لخته شده از مغز او خارج شده و پزشکان معالج وی این عمل را موفقیت آمیز دانسته اند اما وی همچنان باید در بخش ریکاوری بستری باشد.

وی ادامه داد: به گفته پزشکان چهار روز طول می کشد تا وضعیت بیمار به ثبات برسد و وی در طول این مدت باید در ریکاوری بستری باشد. بعد از این مدت است که می توان تشخیص داد نتیجه نهایی عمل چه بوده است اما فعلا این هنرمند کشورمان علایمی از هوشیاری دارد.

رضوی در پایان صحبت هایش درباره انتقال این بازیگر از مشهد به تهران توضیح داد: امکان انتقال علامه‌دهر از مشهد به تهران فعلا امکان پذیر نیست و پزشکان انجام این کار را منع کرده اند.

احمد علامه دهر از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «پرده نشین» است که در نقش خادم امام رضا(ع) بازی می کرد، اما متاسفانه این بازیگر پیشکسوت 12 آذرماه هنگام بازی مقابل دوربین در حرم امام رضا(ع) دچار عارضه مغزی شده و به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد. این هنرمند به دلیل فشار خون بالا دچار خونریزی مغزی شده است.

مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در حال پخش از شبکه اول سیما است.

عكس احمد علامه در بيمارستان,علت سكته مغزي احمد علامه,آخرين وضعيت احمد علامه در بيمارستان جمعه 13 آذر 93

احمد علامه دهر - بازیگر سریال «پرده‌نشین» شبکه اول سیما - صبح روز چهارشنبه، 12 آذرماه در حالی که مشغول بازی در این مجموعه تلویزیونی بود، در حرم امام رضا (ع) دچار عارضه مغزی شد و پس از انتقال وی به بیمارستان شهید کامیاب مشهد پس از پنج ساعت عمل جراحی، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است.

به گزارش ایسنا، سریال «پرده‌نشین» با بازی فرهاد آییش، ویشکا آسایش، حامد کمیلی و هومن برق‌نورد ساعت 22 و 15 دقیقه هر شب از شبکه‌های اول و HD پخش می‌شود.

احمد علامه دهر در سریال «مختارنامه» در نقش عبدالرحمن بن شریح، یکی از یاران نزدیک مختار هم ایفای نقش کرده بود. عبدالرحمن همان فردی است که مختار پس از بازگشت از مکه به دیدارش می​رود و با همراهی و کمک او و دیگر یارانش قیام را آغاز می​کند و در ادامه در کنار مختار قرار می​گیرد و تا پایان قسمت 40 سریال او را همراهی می​کند.

او در سریال «پرده‌نشین» نقش خادم امام رضا (ع) را بازی کرده است.

علت بیماری و سكته احمد علامه بازیگر سریال پرده نشین

آخرين وضعيت احمد علامه در بيمارستان جمعه ۱۳ آذر ۹۳

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا