رفتن به محتوای اصلی

فوري: نظمي مديرعامل باشگاه تراكتور استعفاء داد

تاریخ انتشار:
در حالي كه تيم فوتبال تراكتورسازي براي بازي با فولاد در اهواز به سر ميبرد، ساعت 11:30 امروز(دوشنبه) جمشيد نظمي، مديرعامل تراكتورسازي، استعفاي خود را در جمع اعضاي باشگاه اعلام كرد.
فوري: نظمي مديرعامل باشگاه تراكتور استعفاء داد

یک نت ـ در حالي كه تيم فوتبال تراكتورسازي براي بازي با فولاد در اهواز به سر ميبرد، ساعت 11:30 امروز(دوشنبه) جمشيد نظمي، مديرعامل تراكتورسازي، استعفاي خود را در جمع اعضاي باشگاه اعلام كرد. به گزارش خبرنگار بانك ورزش، جمشيد نظمي امروز در محل باشگاه حاضر شد و خبر استعفاي خود از سمت مديريت باشگاه را اعلام كرد.

اين استعفا در حاليكه ارائه شد كه به دليل پارهاي از مشكلات با هيأت مديره، نظمي 19 آبان ماه استعفاي كتبي خود را ارائه كرده بود و از همان زمان بانك ورزش از احتمال اين جدايي خبر داده بود. با توجه به اينكه هيأت مديره هنوز پاسخي به استعفاي او نداده، نظمي تأكيد كرد: «چارهاي جز استعفا ندارم و ماندن برايم قابل تحمل نيست. با گذشت 20 روز از ارائه استعفايم هنوز جوابي نشنيدم و سعي كردم اين 20 روز را هم بمانم. امروز در حالي كه تراكتور قهرمان نيمفصل شده، عطاي ماندن را به لقايش ميبخشم. 11 ماه براي من به اندازه 11 سال گذشت اما ناراحت نيستم و خوشحالم كه در شرايطي نامطلوب تراكتور را قهرمان جام حذفي كرديم. آكادمي فوتبال را راهاندازي كردم و در مدت حضورم 8 هفته صدرنشيني تراكتور و صدرنشيني نيمفصل را ديدم. چون در اين مسبر افكار من با هيأت مديره همسو نيست صلاح را در آن ديدم كه با كنار كشيدن جلوي ضرر باشگاه تراكتور را بگيرم.»

نظمي توضيح داد: «ريسك پذيري من شايد در جامعه براي خيليها قابل باور نباشد اما من اين را كردم. به بهاي آبرويم شجاعت به خرج دادم. با جذب خطيبي كاري كردم كه مردم تبريز بعد از سالها به نيروهاي بومي اعتماد كردند. سعي كردم اين اعتماد را به جامعه كنوني آذربايجان القا كنم.»

او همچنين گفت: « هرچند هيأت مديره فعلي از افراد آگاه و كاردان و متعهد به نظام تشكيل شدهاند اما در قبال اهدافي كه براي باشگاه داشتم همسو نيست. پس ترجيح دادم از سمت خود استعفا بدهم. نگرش هيأت مديره هرچند قابل ارزش اما اقتصادي است اما نگرش بنده اجتماعي و ورزشي است.» نظمي در بخشي ديگر از صحبتهايش بعد از استعفا تأكيد كرد: «اعتقاد دارم در هر سنگري باشم تا شرايط فراهم نشود، نميتوانم كاري انجام دهم. چرا كه در اين شرايط به زميني شباهت داريم كه در شورهزاد هواي كاشتن گل را در سر دارد.»

منبع  بانك ورزش

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا