فال روزانه امروز يكشنبه

 فال روزانه , فال مهر ۹۳ ,فال آبان ۹۳ ,فال آذر ۹۳ ,فال قهوه,فال حافظ,فال

فال روزانه

یک نت ـ فروردین

امروز دوست دارید کارهای جدیدی در زندگی آغاز کنید. کمی دچار یکنواختی شده اید و تصور می کنید این روند تکراری شما را در دام زندگی روتین گرفتار کرده است. به دنبال یافتن معانی و اهداف جدید در زندگی باشید. دوست ندارید شغل شما فقط منبع درآمدتان باشد. دلتان می خواهد به واسطه آن بتوانید به انسان ها کمک کنید. همین دیدگاه را هدف خود قرار دهید و فقط در کار کالری نسوزانید بلکه بیاموزید و به دیگران نیز آموزش دهید. حتی در مسایل خانه نیز دوست دارید همه چیز را بهبود ببخشید. دکوراسیون را عوض کنید یا تعمیرات اساسی در خانه انجام دهید. شاید تغییراتی که انجام می دهید خیلی چشمگیر نباشد، اما روزنه جدیدی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. از نظر احساسی نیز یک چرخش بزرگ در انتظار شما است. هر دو شما تمایل دارید بیشتر به خود و زندگی شخصی خود برسید و این تفاهم می تواند کمک کند کمی خلاقانه به مسایل زندگی بیندیشید. واقعی و عمیق تر به روابط نگاه کنید. بهتر است بیشتر به خود و خواسته هایتان فکر کنید تا روحیه بهتری نیز پیدا کنید.

اردیبهشت

امروز این توانایی را دارید که یک عادت خوب برای خود درست کنید. یک کاغذ بردارید و ویژگی هایی که از خود می شناسید را بنویسید. شرایط زندگی خود را نیز در آن بگنجانید. سپس به خواسته ها و اشتیاقات خود فکر کنید و  بگذارید از چهارچوبی که برای آنها ساخته اید، فراتر بروند و شما در وضعیت جدیدی قرار دهند. یک قلمرو امن برای احساسات خود درست کنید. نوع تفریحات و حتی دوستان خود را تغییر دهید تا اثرات مثبت آن را به وضوح در زندگی خود ببینید. احساساتتان ثابت خواهند بود و می توانید به آن اعتماد کنید. درون خود را برای عشقتان لو دهید و بگذارید با شما همفکری کند و افکارتان را پرورش دهد. با اضافه کردن افراد جدید به دایره دوستان می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. کودک درون خود را بیدار کنید تا رها بودن از استرس ها را به شما یاد دهد.

خرداد

شما اصولا مشغله بسیاری دارید و دایم در تماس و ارتباط های زیاد با اطرافیان و همکاران هستید. امروز بهتر است زمانی را برای خود خالی کنید. به یک گوشه امن و خلوت بروید. با خودتان تنها باشید و کمی به افکار و اهدافتان فکر کنید. ورای زندگی معمولی باید به عمق مسایل نیز نفوذ کند. اگر لازم است تغییرات اساسی در آن ایجاد کنید. محل زندگی خود را اصلاح کنید. وسایل یا مبلمان جدید بخرید. یا حتی خانه را عوض کنید. امروز خود را برای خانواده بگذارید تا علاوه بر خودتان، آنها نیز از این تغییر احساس خوبی پیدا کنند. اتاق نشیمن را با همفکری خانواده طوری تغییر دهید که آسایش بیشتر و انرژی های بهتر داشته باشد. از برنامه های قدیمی خود دست بردارید. اجازه دهید کائنات شما را وارد مسیر جدیدی کنند. غذاهای سالم و گیاهی میل کنید. به این باور برسید که محدود کردن ذهن فقط موجب عقب ماندن شما می شود. برای ایجاد تغییرات بهتر از عشقتان هم کمک بگیرید.
 
تیر

شما اصولا دوست دارید در همان عادت های همیشگی خود بمانید و تغییر برایتان خوشایند نیست. به چیزی که عادت کرده اید می چسبید و فکر می کنید شروع برنامه های جدید انرژی و وقت زیادی می خواهد که شما ندارید! اما این فکر درستی نیست. از راحت طلبی دست بکشید و عادت های جدید برای خود بسازید. به مسایل که تاکنون فکر نکرده اید فکر کنید و برنامه های عمیق تری در زندگی داشته باشید. توانایی اجتماعی شما امروز زیاد است. از آن برای آشنایی با غریبه ها کمک بگیرید البته این را هم در نظر داشته باشید، شاید افراد جدید فاز مشابه شما نداشته باشند تا اندازه ای واکنش های تند و هیجانی نشان دهند. اما از همین هیجان هم لذت ببرید. مهم نیست چند سال است که در یک رابطه یا یک کار هستید، مهم این است که به دنبال کشف مسایل جدید باشید. با عشقتان رابطه نزدیک تر برقرار کنید و با هم به سوی تغییر زندگی حرکت کنید.

مرداد

شما می دانید که ارزش تحسین را دارید. شخصیت خجالتی خود را امروز در خانه جا بگذارید و با جسارت و شهامت زیاد در اجتماع حاضر شوید. هر چه قدر هیجان و اعتماد به نفس بیشتر داشته باشید، خوشحالی های شما امروز بیشتر خواهند بود. این را به یاد داشته باشید، شما مجبور به انجام هیچ کاری برای اینکه مورد عشق قرار بگیرید، نیستید. خودتان به قدری کامل و خوب هستید که بدون تلاش مورد توجه اطرافیان قرار می گیرید. عادت های همیشگی خود را کنار بگذارید. روتین های زندگی را بازنگری کنید و مواردی که مانع پیشرفت شما می شوند، حذف کنید. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید و سالم تر و گیاهی تر تغذیه کنید. اگر قرار است امروز برای نخستین بار با فردی دیدار داشته باشید، خودتان باشید و با همان صلابت و جسارت همیشگی حرف بزنید. همین موارد برای جلب توجه او کافی است.

شهریور

برای اینکه کاری برای خود انجام دهید، چه چیزهایی لازم دارید؟ شاید بهتر باشد اجازه دهید جریان عادی رویدادها ادامه داشته باشد زیرا همه دوست دارند خودنمایی کنند و در جمعی که حاضر هستند، بدرخشند. شما بهتر است بیشتر به خودتان فکر کنید. درخشش در جمع چندان مهم نیست، مهم این است شما بدانید چه می خواهید و برای اشتیاقات و نیازهای درونی خود وقت بگذارید. اگر رویاهای شما طولانی مدت هستند ، آن را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید و از همین امروز را رسیدن به آنها را هموار کنید. به نظر دیگران اهمیت ندهید. تغییرات برای شما ضروری است. آیا در رابطه عاطفی خود راضی هستید؟ اگر این طور است در برابر حرف دیگران که ارتباطتان را درست نمی دانند، بایستید و از آن دفاع کنید. نگذارید دیگران شما را از اهداف بزرگ دور کنند. برای آن چیزی که می خواهید تلاش کنید تا به دستش بیاورید

مهر

شما عموما برای تفریح و ارتباط های دوستانه و خانوادگی زندگی می کنید. یعنی بیشتر افکار شما بیرونی و در ارتباط با دیگران است، اما امروز این فرصت را بدهید که کمی هم به دلتان و مغزتان سر بزنید. شما خیلی مواقع در کارهای خود دچار تردید می شوید. امروز هم همین طور خواهد بود و امروز در خلوت خودتان با خود، به این مساله فکر و رسیدگی می کنید. شاید این هراس ریشه در کودکی شما داشته باشد اما با کمی مشورت گرفتن از دیگران و مطالعه مقاله های مفید می توانید عادت های مفید برای خود بسازید. در گذشته ها غرق شدن فقط شما را از تجربه زیبایی های آینده غافل می کند. آیا کسی را می شناسید که همه جانبه از شما حمایت کند؟ خود را به دست علایقتان بسپارید و سر بر شانه او بگذارید و از هیجانات منفی درونی خلاص شوید. این مکالمه را دوطرفه کنید و هم سنگ صبور باشید و هم حرف های خود را بیان کنید. این موجب می شود تا با  عشقتان هم رابطه عمیق تری بیابید.
 
آبان

آیا برای اهداف و دستاوردهای جدید وقت دارید؟ خودتان که دوست دارید دایره وظایفتان کوچک اما عمیق باشد. به همین واسطه، با دوستان محدودی که حوزه فعالیت مشابه دارند در ارتباط هستید. امروز هم احتمالا آنها را دور هم جمع خواهید کرد و در مورد قوانین و اولویت های جدید با آنها حرف خواهید زد. شاید امروز به فیس بوک بروید و نام برخی دوستان را پاک کنید زیرا واقعا به دوستی آنها تمایلی ندارید و ترجیح می دهید در هیچ کجای زندگی شما نباشند. و حتی دوستانی که نداشته اید را به فهرست خود اضافه خواهید کرد. دوستی ها امروز برایتان بسیار پررنگ هستند. می توانید درک و ارتباط عمیق تری نسبت به هم داشته باشید. احتمالا در میان همین انسان ها، فرد مورد علاقه شما هم حضور دارد. او را به قهوه یا چای دعوت کنید. افکار منفی را دور بریزید و بگذارید خود واقعیتان با این فرد معاشرت کند.
 
آذر

در 5 سال آینده چه برنامه یا چشم اندازی برای خود در نظر گرفته اید؟ شما اصولا به هیجانات و کارهای کوتاه مدت فکر می کنید و تصورتان این است که باید از همین زمان حال استفاده کرد. اما امروز بالاخره این دیدگاه را پیدا می کنید که برنامه های طولانی مدت برایتان بهتر و مفیدتر هستند. باید با خودتان خلوت کنید و در مورد خواسته های که دارید عمیقا فکر کنید. ازدواج، بچه دار شدن، شغل پردرآمد ... هر چیزی که بیشتر از همه برایتان خوشایند است را در اولویت قرار دهید و برای آن برنامه ریزی کنید. محدودیت زمان نیز برای آن تعریف کنید تا مثلا در فلان تاریخ فلان چیز را داشته باشید. با این هدف مشخص و زمان‌دار، زندگی شما دچار تحول عظیمی خواهد شد و به سوی موفقیت های بسیار پیش خواهید رفت. در این مسیر از همفکری عشقتان نیز بهره بگیرید. با هم موانع را تشخیص دهید و پیشاپیش برای آنها راهکار پیدا کنید. حتی می توانید با هم یک حساب بانکی مشترک باز کنید و برای مواقع ضرورت، پول پس انداز کنید. همیشه تاکیدتان روی کیفیت کار باشد نه کمیت آن.

دی

آیا برای فرار از وضعیت موجود باید برنامه ریزی کنید؟ شما همیشه به خوبی می توانید برای کارها و رویدادهای زندگی برنامه ریزی کنید اما امروز ممکن است برای درست کردن برخی مسایل، مجبور شوید سریع برنامه ریزی کنید و خود را در یک وضعیت آرام و راحت قرار دهید. وقتی به گوشه امن رسیدید، با خودتان خلوت کنید و اشتیاقات درونی و خواسته های واقعی خود را از پس ذهنتان بیرون بکشید. به جای فکر به مسایل بی ارزش، روتین های زندگیتان را بازبینی کنید تا شما را از این استرس و نگرانی بیرون بیاورند. برنامه های طولانی مدت بیشتر برای شما مفید خواهند بود. احساسات امروز قدرت بسیاری دارند. امروز خود را در حال مکالمه با عشقتان در مورد مسایل عاطفی و ماورایی مشاهده خواهید کرد. مهربانی های جاری در هوا موجب می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید و درک های عمیق تری نسبت به هم پیدا کنید. ذهن خود را در حضور عشقتان جراحی کنید و همه چیز را بیرون بریزید.

بهمن

امروز کمی از احساسات دور خواهید شد. البته این موجب نمی شود با عشقتان دچار مشکل شوید اما اثرات آن در رابطه تان نمود پیدا خواهد کرد. اگر بتوانید فرصتی را به خود اختصاص دهید و بیشتر در مورد خواسته ها و نیازهای خود فکر کنید. می توانید برای سرمایه گذاری در بیزینس یا خرید خانه هدف گذاری کنید. یا می توانید در خانه تغییراتی ایجاد کنید. محیط اطراف خود را از روند دایمی و تکراری بیرون بیاورید و سعی کنید تفکرات و دوستان جدید داشته باشید. آیا همیشه با عشقتان در یک وضعیت نرمال و تکراری قرار دارید؟ شاید خوب باشد امروز تفریحات جدید را جست‌‎وجو کنید یا با هم در مورد آغاز یک کار مشترک همفکری کنید. حتی می توانید با کمک هم خانه را تغییر دکوراسیون بدهید. هر چه هست باید تغییراتی در اطراف و کارها ایجاد کنید تا حس شادابی دوباره به زندگی شما برگردد.

اسفند

امروز باید احساسات شدید خود را مورد بازبینی قرار دهید. همیشه عواطف خود را کنترل کرده و به دنبال یافتن راهی برای تثبیت شرایط باشید. امروز به اندازه کافی قوی و بافکر هستید که بتوانید روتین ها و عادت های منفی را از زندگی خود دور کنید. با کمی تمرکز و فکر در مورد خواسته های درونی، هر آنچه بهتر را برای خود نگه دارید و بقیه مسایل منفی را دور بریزید. به سلامت جسمتان بسیار اهمیت دهید. غذاهای سالم میل کنید و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. احساسات خوب خود را با عشقتان در میان بگذارید و او را نیز در شیرینی این تفکرات سهیم کنید. کمی از تنبلی دست بکشید و تغییرات را پذیرا باشید. هیجاناتی که در ذهن دارید را باید در زندگی عاطفی خود جاری کنید تا هر چه بیشتر به هم نزدیک شوید و شادی های زیاد را تجربه کنید. شاید بد نباشد از تجربه های پیشین خود برای بهبود اوضاع کنونی استفاده کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده