زن وبچه دارم ولی دچار همجنس گرايي شدم

یک نت ـ همجنس گرایی ، ترک این بیماری اگر نگویم محال است ولی بسیار سخت است دقیقاً مثل اعتیاد به مواد مخدر است.من به این مشکل مواجه بودم هرچند ازدواج کرده ام و زن وبچه دارم ولی هرچند گاهی دوباره این فکر لعنتی به سراغم می آید به خصوص موقعی که تنها میشم دوباره یاد گذشته می افتم . وقتی پسر خوشگلی را می بینم وسوسه میشم که برم جلو وبهش بگم دوستت دارم .
همجنس گرايي

یک نت ـ یکی از بیماریهای روحی فعلی جامعه امروز همجنس گرایی است. ترک این بیماری اگر نگویم محال است ولی بسیار سخت است دقیقاً مثل اعتیاد به مواد مخدر است.من به این مشکل مواجه بودم هرچند ازدواج کرده ام و زن وبچه دارم ولی هرچند گاهی دوباره این فکر لعنتی به سراغم می آید به خصوص موقعی که تنها میشم دوباره یاد گذشته می افتم . وقتی پسر خوشگلی را می بینم وسوسه میشم که برم جلو وبهش بگم دوستت دارم .

باورکنید جرأت نمیکنم برم استخر میترسم چشمم به بدن یه پسر زیبا بیفتد وتحریک بشم اما نسبت به دخترها چنیین حسی ندارم وقتی بازنم هستم... اصلا لذت نمی برم .این مریضی روحیه بادارو درمان نمیشه .خدا نکنه کسی به این مرض گرفتار بشه از آنجایی که ما در یک جامعه دینی زندگی میکنیم و از نظر دین علاقه به همجنس ممنوع وعقوبت دنیوی واخروی دارد لذا گرفتاران به چنین مرضی یا باید ترک کنند یا اینکه به مرور زمان افسرده وکم کم روانی می شوند.ازکسانی که در این زمینه تجربه ای دارند خواهش میکنم نظر بدهند.

باعرض سلام و تشکر

بنده به عنوان یک کارشناس خدمت تمامی افرادی که در این زمینه مسایل و مشکلاتی دارن و رنج مبيی برند عرض کنم به طور کلی هویت جنسی و جنسیتی هر فرد از اولین ثانیه های تولد آغاز می شود به استثنای برخی افراد که به دلیل تقسیم غیر عادی سلول های دی ان ای دچار یک نوع سردگمی جنسیتی هستند

مثلا اندام مرد دارند ولی شخصیت آن ها به زن ها شبیه است و یا اندام  زن دارند ولی شخصیت مردانه دارند که این افراد اختلال gid اختلال هویت جنسی دارند در سنین جوانی و نوجوانی به دنبال پیدا کردن هویتی هستند که در ذهن و روان و مغزشان احساس می کنند بنابراین دچار مشکلاتی هستن البته انجمن ها و متخصصان سکس تراپیست و روان شناسان و جراحان در کشور ما به این افراد کمک می کنند تا ظاهر خودشان را با شخصیتشان هماهنگ کنند.

اما یک نوع اختلال جنسی وجود دارد که فرد از جنسیت خودش بدش نمی آید ولی به دلایل مختلفی مانند روابط جنسی و یا مورد سوء استفاده جنسی واقع شدن در زمانی  که خود فرد هم اطلاعی از آن ندارد یعنی دوران کودکی که حافظه شناختی خیلی قدرت ذخیره ندارد و فقط هیجانات و احساسات ذخیره می شود .

اگر این افراد در  محیط کودکی و زمانی که اصلا نیازهای جنسی و تحریکات جنسی به وجود نیامده با جنس مخالف خود روبرو نشده باشد و بازی و لذت کودکانه نداشته باشند نیاز به هم جنس خواهی زیاد تر و شدید تر می شود پس نیاز به همجنس خواهی به دو دلیل یک تجربه های جنسی دوران کودکی که در حال حاضر فقط از آن احساس به جا مانده و نداشتن ارتباط صحیح و مناسب با جنس مخالف در دوران کودکی دو عامل در دوران نوجوانی و حتی در صورت عدم درمان و مشاوره بعد از ازدواج و متأهل شدن  هم این مشکل ادامه خواهد داشت پس افراد زمانی که متولد می شوند هویت جنسی آن ها مشخص بود و تربیت والدین نسبت به نحوه ارتباط با فرزند و انتخاب حتی نوع اسباب بازی متناسب با هویت جنسی باعث رشد شخصیت و هویت جنسی آن ها خواهد شد. توصیه می شوداین افراد قبل از متأهل شدن اجباری به مشاوره و سکس تراپیست مراجعه کنند و بعد از تغییر هیجانات جنسی از جنس موافق به جنس مخالف و تمرین این راهکارها به ازدواج اقدام کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اولن دلم برات سوسخت بعد اونجا پسر نداره که عشق دختری شدی؟؟؟؟؟؟
چی بگم چه چیزهایی هست خدا به دور؟؟؟؟؟