تماشای فیلم ها و عکس های نامناسب

یک نت ـ تماشای فیلم ها و عکس های نامناسب توسط هر فردی عمل ناشایستی هست. حال اگر به طریق نا محسوس متوجه شوید کسی که قصد ازدواج با شما را بصورت جدی دارد، این کار را انجام می دهد آیا بهتر است در انتخابم تجدید نظر کنم؟
 فیلم مستهجن

 ميخوام با يكي ازدواج كنم كه اهل فیلم مستهجن هست

تماشای فیلم ها و عکس های نامناسب توسط هر فردی عمل ناشایستی هست. حال اگر به طریق نا محسوس متوجه شوید کسی که قصد ازدواج با شما را بصورت جدی دارد، این کار را انجام می دهد آیا بهتر است در انتخابم تجدید نظر کنم؟

در مورد دیدن فیلم و عکس های نامناسب، فردی که این کار را می کند، بستگی دارد، که آیا شما با او از تناسبهای لازم ازدواج یعنی تناسبهای فکری اعتقادی اخلاقی رفتاری برخوردار هستید یا خیر؟اگر او اهل گناه کردن باشد، شما از تناسب اعتقادی برخوردار نیستید، مگر اینکه واقعا توبه کند.

بعضی ها در زمانی که مجرد هستند به دلیل ازدواج نکردن و یا تاخیر ازدواج، دست به این اقدامات می زنند ولی در زمانی که ازدواج می کنند، از این کار خود دست برمی دارند،

همچنین بعضی از افراد تماشای عکس و فیلم نامناسب برایشان تبدیل به یک عادت شده وترک کردن عادت هم کاری است دشوار، و ممکن است فرد بدلیل تماشای عکس یا فیلم های نامناسب دچار تنوع طلبی نیز شده باشد، که در اینصورت به مشکل بر می خورید.

خلاصه شما باید در مورد او بیشتر تحقیق کنید، همچنین شما می توانید به او بگویید که از این کارش متنفر هستید و اگر قصد ترک و توبه از دیدن این عکس یا فیلم های نامناسب را نداشته باشد، شما کلا او را ترک خواهی کرد و اگر هم قصد ترک و توبه دارد، باید به شما ثابت کند که دیگر این عمل را تکرار نمی کند، همچنین به شما هم باید ثابت شود که واقعا توبه کرده است.

منبع: شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده