رفتن به محتوای اصلی

با دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

تاریخ انتشار:
یک نت ـ میدانیم اختلاف سنی زیاد برای ازدواج خوب نیست. اگر جور دیگری به این قضیه نگاه کنیم و نیمه ی پر لیوان را سعی کنیم ببینیم، بفرمایید که آیا این تفاوت سنی زیاد مثلا ده دوازده سال، اصلا مزیتی هم دارد؟ از نظر شما مشاور گرامی، اختلاف سنی زیاد چه مزایایی ممکن است داشته باشد؟ البته منظورم اینه که مرد از زن بزرگتر باشد.
با دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 29 ساله ) درود. میدانیم اختلاف سنی زیاد برای ازدواج خوب نیست. اگر جور دیگری به این قضیه نگاه کنیم و نیمه ی پر لیوان را سعی کنیم ببینیم، بفرمایید که آیا این تفاوت سنی زیاد مثلا ده دوازده سال، اصلا مزیتی هم دارد؟ از نظر شما مشاور گرامی، اختلاف سنی زیاد چه مزایایی ممکن است داشته باشد؟ البته منظورم اینه که مرد از زن بزرگتر باشد.

مشاور (خانم سعیده صفری - ) باسلام، برادر گرامی مزایا و معایب این گونه ازدواج ها اکثرا نسبی است یعنی یک مورد ممکن است در مورد یک نفر صدق کند اما در مورد دیگری خیر.

اما در کل در ازدواج هایی با این تفاوت سنی که ذکر کرده اید مشکل خاصی به وجود نمی آید مگر اینکه دختر و پسر از دو روحیه متفاوت برخوردار باشند یعنی اگر خانم زیر 20 سال باشد و آقا 10 سال بزرگتر باشد ممکن است به خصوص در اوایل ازدواج با تفاوت عقاید زیادی مواجه شوند. اما اگر خانم و آقا هر دو دوره تشکیل و تثبیت هویت را طی کرده باشند به خاطر موضوع سن با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

موضوع

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا