فال روزانه سه شنبه 07 / 05 / 1393

یک نت ـ فال روزانه سه شنبه 07 / 05 / 1393
فال روزانه

فال روزانه سه شنبه 07 / 05 / 1393

فروردین

افکاری که در این چند روز داشته اید را کنار بگذارید. می توانید از دانش و مهارت های خود بهترین استفاده را ببرید و در مسیر رسیدن به موفقیت ها، پیروز شوید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید. از دل خود نیز کمک بگیرید. هیجان و ماجراجویی زیادی دارید اما وقتی برای رویاپردازی نیست. واقعیت ها را قبول کنید و با سرعت به سمت آینده پیش برویدو در مسایل عاطفی، یک روز بسیار عالی در پیش دارید. طرف مقابل برایتان سوپرایز خوبی دارد که موجب شادی زیاد می شود.

اردیبشهت

امروز ارتباطات اجتماعی شما بسیار گسترده تر می شوند. حرارت و اشتیاق زیادی برای حرف زدن و بیان ایده های خود دارید، از این فاز برای نمایش مهارت های خود بهره بگیرید. البته این امکان وجود دارد که بین دوراهی ندانید کدام را باید انتخاب کنید. توصیه ما این است مسیری که تعلق خاطر بیشتری دارید را برگزینید تا بیشتر به آن پایبند باشید. اگر از شغل کنونی خود راضی نیستید، امروز فرصت یافتن شغل های جدید را دارید. در یک جمع دوستانه یا اجتماعی با فردی آشنا می شوید که از نظر احساسی به او علاقه مند هستید. چرخه جدیدی از خوش شانسی در زندگی شما آغاز می شود.

خرداد

امروز کمی ذهنتان پریشان است. نمی توانید زمام امور را به دست بگیرید و این کمی شما را دچار سردرگمی می کند. اما سعی کنید متمرکز باشید و برای کارهای خود یک مسیر درست انتخاب کنید. اگر فعالیت خود را زیاد کنید، بیشتر می توانید در مسیر موفقیت حرکت کنید. در مسایل کاری نیز مهارت های بسیاری را می توانید بیاموزید که در آینده به درد شما می خورند. شاید بتوان گفت روز تضادها است. در مسایل عاطفی نیز چیزهایی را تجربه می کنید که قبلا با آنها مواجه نشده اید. شاید ایده های جالب اما عجیب به سرتان بزند که باعث می شود پیوند میان شما و شریک عاطفی محکم تر شود.

تیر

امروز می توانید از روابط اجتماعی خود استفاده کنید. با دیگران در مورد ایده های خود حرف بزنید و شاد باشید. البته این را بدانید اگر در جمع زیاد پرحرفی کنید، شاید با تذکر آنها مواجه شوید، یا نظرات مخالف در مورد ایده های شما وجود داشته باشد. این مساله نباید موجب رنجش شما بشود. در محل کار خود می توانید خلاقیت به خرج دهید. از ریسک کردن نهراسید. با تغییر روند همیشگی خود می توانید موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی، با شریک عاطفی خود ارتباط بسیار عمیقی برقرار می کنید. حتی شاید مشاجره های کوچکی وجود داشته باشند که به عمیق تر شدن رابطه شما کمک شایانی کنند.

مرداد

بهتر است به غرایز خود اهمیت دهید. شاید بد نباشد تفکر منطقی خود را کمی کنار بگذارید، احساسات همیشه هم بد نیست. هر گزینه ای در ذهن خود دارید یادداشت کنید تا در فرصت مناسب به آنها رسیدگی کنید. باید بتوانید طرز فکر خود را تغییر دهید تا در مسیر درست کار قرار بگیرید. روندهای قدیمی را به‌روز کنید و قدم در ناشناخته بگذارید. از چیزی هراس نداشته باشید. این را بدانید با قدرت بیان خوبی که امروز دارید می توانید افراد بسیار را همسوی خود کنید. در مسایل عاطفی نیز این فرصت را دارید تا فرد جدیدی آشنا شوید که از نظر فکری بسیار مشابه شما است.

شهریور

امروز قدرت تاثیرگذاری شما روی دیگران بسیار زیاد است. می توانید در موقعیت ها و جمع های اجتماعی بدرخشید و ایده های بسیار خوب خود را با دیگران در میان بگذارید. در محل کار، تلاش های چند وقت اخیر شما نتیجه می دهند و متوجه می شوید هر دانه ای که کاشته اید، امروز جوانه داده است. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید، امروز این فرصت را دارید تا با فردی آشنا شوید که حس خوبی به او دارید. شهامت به خرج دهید و در مورد احساس خود حرف بزنید تا یک دوستی پایدار آغاز شود.

مهر

در محل کار احساس می کنید باید آزادی عمل بیشتری داشته باشید. حالتی هیجانی برای پیشرفت های سریع دارید. خیلی هم بد نیست اما باید مراقب حرف زدن ها و رفتارهای خود نیز باشید. همه اطرافیان و حتی شما شاید دوست داشته باشید زیاد حرف بزنید. عواطف یا ایده های کاری خود را راحت بیان کنید. این را بدانید با استقبال خوبی مواجه می شود. در مسایل احساسی، ممکن است با حوادث ناخواسته و ناگهانی روبه رو شوید. اما نتیجه آنها مثبت است و به عشق شما لطمه ای نمی زند. فقط باید صبور و صادق باشید.

آبان

سعی کنید دیدگاه خود را کمی تغییر دهید. شتابزده و بی فکر هیچ کاری را انجام ندهید. نظم را سرلوحه خود کنید و با تلفیق عقل و احساس، در موقعیت های اجتماعی ایده های خود را به زبان بیاورید. می توانید با حرف های ارزشمند خود دیگران را به خود جلب کنید. نتیجه این اقدامات حت یبرای خودتان نیز تعجب برانگیز است. در مسایل کاری اگر با تنش روبه رو هستید، بهتر است از آن جو کمی فاصله بگیرید تا همه چیز دوباره آرام شود. در مسایل احساسی نیز این فرصت را داری تا در جمع های دوستانه، با فرد جدیدی آشنا شوید که برایتان ارزش بسیا ری خواهد داشت.

آذر

در محل کار بهتر است خود را با محیط و شرایط وفق دهید. این مساله برای خودتان بهتر است زیرا می توانید با تمرکز بیشتر کارها و مسوولیت های خود را به انجام برسانید. اگر شایعه پراکنی یا بساط غیبت در محل کارتان هست، به هیچ عنوان وارد آن نشوید و حرفی به زبان نیاورید. این مساله باعث از بین رفتن دوستی ها می شود زیرا ممکن است حرف های شما به گوش او برسد و جو بدی ایجاد شود. در مسایل عاطفی، امروز جسارت بسیاری دارید. با حرف های دلگرم کننده روز خوبی برای خود و شریک عاطفیتان رقم بزنید.

دی

شک و تردید را کنار بگذارید. به خود و دلتان اعتماد کنید و حرف هایتان را به زبان بیاورید. در جمع افراد قابل اعتماد می توانید از ایده های خود سخن بگویید و از آنها مشورت بگیرید. البته پیش از انجام کاری خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. در محل کار بهتر است محافظه کار باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در مراسم غیبت همکاران شرکت نکنید. در مسایل عاطفی سوپرازهای خوبی خواهید داشت که موجب شادی شما می شوند. می توانید روند همیشگی را کنار بگذارید و شادی های بیشتری را به رابطه خود تزریق کنید.

بهمن

بهتر است لجاجت را کنار بگذارید و کمی منطقی تر به وقایع نظر بیندازید. شاید کمی تردید یا گیجی در افکار و تصمیمات خود داشته باشید. اما زمان هدر دادن موقعیت های خوب نیست. با قدرت به سمت ایده های خلاقانه خود بروید و آنها را مطرح کنید. در مسایل عاشقانه اما با رویدادهای خوشحال کننده ای روبه رو می شوید که موجب پیوند عمیق تر میان شما و شریک عاطفیتان خواهد شد.

اسفند

امروز به دل طبیعت بروید. با قدم زدن در پارک یا فضای باز می توانید روحیه خود را چندبرابر کنید. ذهنتان نیز حسابی باز می شود و می توانید ایده های خلاقانه در کار خود داشته باشید. اگر در محل کار نوعی شایعه پراکنی وجود دارد، خود را درگیر آن نکنید. با افراد جدید آشنا شوید و در معاشرت با آنها مسایل جدید بیاموزید. در مسایل عاشقانه نیز منتظر رویدادهای خوب و هیجان انگیز باشید. حتی فرصت این رادارید تا بافردی جدید آشنا شوید و با هم آرامش را احساس کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده