آموزش آسان ساخت دسته گل زيبا با دکمه + آموزش تصويري

یک نت ـ این روزها بازار دکمه های رنگی برای تزیینات خیلی گرم است . جدیدترین دسته گل های عروس در سال ۲۰۱۳ دسته گل هایی هستند که با دکمه های رنگی ساخته شده اند .
 ساخت دسته گل زيبا

این روزها بازار دکمه های رنگی برای تزیینات خیلی گرم است . جدیدترین دسته گل های عروس در سال ۲۰۱۳ دسته گل هایی هستند که با دکمه های رنگی ساخته شده اند .

 

 

آموزش تصویری گل سازی

 

دوست دارید با فرزندتان یک بازی و سرگرمی جالب و دوست داشتنی را دنبال کنید . اگرلباس هایی دارید که دورریختنی و کهنه شده اند دکمه های آن ها را جدا کنید و برای تزیینات احتمالی که در آینده پیش رو دارید نگه دارید . یکی از همین تزیینات با دکمه ساختن شاخه گل های دکمه ای است .

برای ساخت این شاخه گل ها به فوم های رنگی ، دکمه های رنگارنگ ، سیخ های چوبی ، روبان برای برگ ، نخ و سوزن و یا سیم به جای نخ نیاز دارید .

آموزش تصویری گل سازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل ها را بسته به اندازه دکمه هایی که دارید از فوم یا لایه های ضخیم عروسک سازی برش بزنید .  سوزن یا سیم را از زیر لایه به سمت رو عبور دهید و دکمه ها را بر اساس اندازه و تنوع رنگی که دارند از سوزن عبور داده و مجددا به پشت لایه برگردانید و به چوب گره بزنید .

آموزش تصویری گل سازی

 

 

 

 

 

 

 

 

یک گلدان برای گلهایی که ساخته اید تهیه کنید . می توانید سر نوشابه های قوطی فلزی را ببرید . کمی ماسه داخل قوطی بریزید و سیخ های چوبی را در ماسه ها فرو کنید . هم استحکام بیشتری برای ایستادن و تکان نخوردن دارند و هم کل کر سنگینی خود را حفظ میکند و تعادل بیشتری دارد . از روبان سبز به صورت گره معمولی یا گره پاپیونی روی ساقه ی گل برگ بزنید .

آموزش تصویری گل سازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : سايت قمر

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اموزش هايش واقعا مسخره بود **