با یکی از پسرای فامیل در ارتباطم!

دختری 19 ساله که حدود 2سال است با یکی از پسرهای فامیل (30ساله) ارتباط موبایلی دارد که البته بیشتر به صورت مسیجی است؛ به طوری که این ارتباط تلفنیِ عاشقانه، شدیداً نزدیک و بیشتر شبیه به ارضای نیازهای جنسی شده و مسیج‌ها بسیار تحریک کننده و ناجور شده است
ارتباط

یک نت ـ سلام/دختری 19 ساله که حدود 2سال است با یکی از پسرهای فامیل (30ساله) ارتباط موبایلی دارد که البته بیشتر به صورت مسیجی است؛ به طوری که این ارتباط تلفنیِ عاشقانه، شدیداً نزدیک و بیشتر شبیه به ارضای نیازهای جنسی شده و مسیج‌ها بسیار تحریک کننده و ناجور شده است. خانواده دختر مدتی است که از شکل ارتباط باخبر شده و چند بار اقدام به گرفتن گوشی کرده‌اند و دختر هر بار به نحوی گوشی را بدست آورده. پسر هم به دختر پیشنهاد ازدواج داده؛ اما دختر شرایط پسر را قبول ندارد. نه می‌تواند رهایش کند و نه ازدواج را با خانواده مطرح می‌کند. طرفین سنخیتی با هم نداشته و پسر شرایط مناسبی برای ازدواج ندارد و دختر هم تجربه ارتباط قبلی نداشته و شدیداً تحت تاثیر جاذبه‌های جنسی این رابطه است. دختر از توجه و حمایت خانواده برخوردار است. به نظرشما خانواده‌اش برای رهایی از این بحران و گناه چه باید بکنند؟ ممنون می‌شوم جواب بدهید.

جواب :

سلام/به نظر میرسد علت اینکه دختر نمی‌تواند پسر را رها کند، لذت عاشقانه و جنسی است که از این رابطه می‌برد و چون تا بحال تجربه رابطه را نداشته بسیار برای او جذاب است.

این دختر باید به نحوی متوجه شود که باید از پسر دل بکند.از اینکه گفتید شدیداً تحت تاثیر جاذبه‌های جنسی این رابطه است و از طرف دیگر نمی‌خواهد با او ازدواج کند، معلوم می‌شود که اصل لذت بردن از مسائل عاشقانه و جنسی بیشتر برای او مهم است تا ارتباط با فرد خاص؛ در نتیجه اگر یک جایگزین برای آن پسر پیدا شود، قاعدتاً رابطه با او را قطع خواهد کرد. پس اگر ازدواج کند مشکل رابطه به کل حل خواهد شد.

بلکه افتادن دختر در خط ازدواج به او کمک می‌کند که بتواند در برابر وسوسه جاذبه‌های جنسی بیشتر مقاومت کند؛ چون امیدوار می‌شود که به زودی از راه حلال به خواسته‌اش می‌رسد.

پس بهترین راه در حال حاضر برای این دختر این است که شوهرش بدهند.راه دیگر این است که به پسر بگویند رابطه را یک طرفه قطع کن و اگر دختر تماس گرفت جواب نده و اگر او را می‌خواهی بیا از خانواده‌اش خواستگاری کنی و اگر آمد رسماً ردش کنند تا طمعش از رابطه با دختر بریده شود و دیگر ادامه ندهد.

راه سوم این است که اگر به هر دلیل بحث ازدواج منتفی است؛ مثلا فعلاً خواستگار ندارد، باید از راهی که تاثیر می‌پذیرد و توسط هرکس که روی او اثر گذار است، درباره مضرات و عاقبت بد دنیایی و آخرتی این نوع ارتباطات برای او صحبت شود تا شاید تصمیم به قطع رابطه بگیرد.

موفق باشید
 

منبع:jonbeshnet.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده