لحظه گردن زدن داور برزیلی + عکس(18+)

یک نت ـ یک اخراج ساده در زمین فوتبال، دو قتل هولناک آفرید. در استادیوم «مارانهائو» در شمال شرقی برزیل، یک داور پس از درگیری لفظی با بازیکن اخراجی، وی را با ضربات چاقو از پای درآورد و به دنبال آن به دست تماشگران شکنجه‌ و به شکل فجیعی گردن زده شد.
داور برزیلی

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت"؛ تماشاگران فوتبال در یکی از مسابقات فوتبال برزیل، سر داوری را که‌ یک بازیکن آماتور فوتبال را به دلیل سرپیچی از دستور او برای خروج از زمین به ضرب چاقو کشته بود، از بدنش جدا کردند.

به گزارش «تابناک»، بر پایه آنچه رویترز گزارش کرد، «اتاویو جوردائو داسیلوا» (داور بیست ساله) پس از نشان دادن کارت قرمز به جوزنير دوس سانتوز سی ساله و خودداری این بازیکن برای خروج از میدان بازی، داور بیست ساله با چاقو بازیکن را زخمی می‌کند!

تصویر اتاویو جوردائو داسیلوا‌ داور مقتول
 

چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر

گروهی از هواداران و اقوام این بازیکن پس از دیدن ‌صحنه به درون زمین هجوم آوردند. این گروه دست و پای داور را با طناب بستند و او را به شیوه‌ای بسیار خشونت آمیز به قتل رساندند و سر بریده‌اش را روی تکه چوبی در وسط زمین فوتبال گذاردند. دوس سانتوس، بازیکن سی ساله پس از اینکه توسط داور با چاقو زخمی شد، فورا به بیمارستان انتقال پیدا کرد، ولی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

در این باره باید گفت که این دو نخست با هم درگیر شدند و سپس داور چاقویی از جیب خود درآورد و به بازیکن زد. بازیکن نیز در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

پليس در اين زمینه، يك مرد ۲۷ ساله را دستگير كرده است؛ اما تحقيقات همچنان ادامه خواهد داشت.

اوكتاويو دا سيلوا داور بیست ساله، روز سی‌ام ژوئن، جوزنير دوس سانتوس بازيكن سی ساله را به دلیل بي اعتنايي به دستورش براي خروج از زمين، با چاقو زد.

اين دو نخست با هم درگير شدند و سپس داور چاقويي از جيب خود درآورد و به بازيكن زد که به دنبال آن، بازيكن نيز در مسير انتقال به بيمارستان درگذشت.

چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر

جمعيت هم در واكنش به اين اتفاق وارد زمين شدند و با سنگ به داور حمله كردند و پس از كشتن او، سرش را از بدنش جدا كردند.

برزيل در چند سال اخير براي كاهش آمار قتل و آدم كشي در اين كشور تلاش‌هاي گسترده اي كرده، ولی همچنان فشارهاي زيادي براي بالا بردن امنيت در اين كشور در آستانه ميزباني رقابت هاي جام جهاني ۲۰۱۴ و المپيك ۲۰۱۶ لازم است.

داور نگون بخت برزیلی در صحنه جنایت + 18
 

چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده