رفتن به محتوای اصلی

جشنواره گل رئال‌مادرید در خانه شالکه در شب توقف چلسی در استانبول

تاریخ انتشار:
یک نت ـ در شبی که دیدار ۲ تیم گالاتاسرای و چلسی به تساوی انجامید، رئال‌مادرید با نتیجه‌ای تحقیرآمیز شالکه را در هم کوبید.
جشنواره گل رئال‌مادرید در خانه شالکه در شب توقف چلسی در استانبول

دیدارهای دور رفت از مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با انجام 2 دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال شالکه در خانه خود پذیرای رئال‌مادریدی بود که فصل گذشته با پذیرش شکست مقابل بورسیا دورتموند، دیگر نماینده آلمان از راهیابی به فینال بازمانده بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار 6 بر یک شالکه را در هم کوبیدند تا بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید دیداری کاملا تشریفاتی باشد. برای رئال که در این بازی پیراهن نارنجی خودش را به تن کرده بود کریم بنزما (13 و 57)، گرث بیل (21 و 69) و کریستیانو رونالدو (52 و 89) گلزنی کردند تا کهکشانی‌ها تا حدود زیادی صعودشان به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها را قطعی کرده باشند. تنها گل شالکه را هم کلاس یان هونتلار در دقیقه 90 وارد دروازه ایکر کاسیاس، سنگربان ملی‌پوش رئال کرد.

 

در استانبول هم تیم فوتبال گالاتاسرای در ورزشگاه تورک تله‌کام آره‌نا پذیرای چلسی بود که این دیدار در نهایت در حضور 51 هزار تماشاگر با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.در این دیدار چلسی ابتدا با گل دقیقه 9 فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی خود از نماینده ترکیه پیش افتاد و این برتری را تا پایان نیمه نخست هم حفظ کرد. شاگردان روبرتو مانچینی نیمه دوم بر شدت حملات خود افزودند و موفق شدند در دقیقه 64 توسط آئورلین چژو نتیجه را به تساوی بکشانند تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با این نتیجه شاگردان ژوزه مورینیو به دلیل گل زده‌ در خانه حریف نسبت به گالاتاسرای کمی برتری دارند ولی در دیدار برگشت در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا