رفتن به محتوای اصلی

کابوس سرخ ...

تاریخ انتشار:
یک نت ـ امروز چهارشنبه است. هفتم اسفند. روزی که قرار است تراکتورسازی در خانه، میزبان الاتحاد عربستان باشد. امروز همه انتظار یک بازی قدرتمند از تراکتورسازی را دارند آن هم با وجود تونی که بخوبی نقاط ضعف و قوت تیم الاتحاد را می داند. اما برد تراکتورسازی تنها به بازی خوب و نظم تیمی آن بستگی ندارد. تراکتورسازی یک امتیاز همیشگی در بازی های خانگی هم دارد و آن حضور هوادرانیست که با فریادها و شور و هیجان خویش، کابوس هر تیم خارجی هستند.
کابوس سرخ ...

امروز چهارشنبه است. هفتم اسفند. روزی که قرار است تراکتورسازی در خانه، میزبان الاتحاد عربستان باشد. امروز همه انتظار یک بازی قدرتمند از تراکتورسازی را دارند آن هم با وجود تونی که بخوبی نقاط ضعف و قوت تیم الاتحاد را می داند. اما برد تراکتورسازی تنها به بازی خوب و نظم تیمی آن بستگی ندارد. تراکتورسازی یک امتیاز همیشگی در بازی های خانگی هم دارد و آن حضور هوادرانیست که با فریادها و شور و هیجان خویش، کابوس هر تیم خارجی هستند.

فرقی نمی کند الاتحاد باشد یا رئال مادرید. هیچ تیمی نمی تواند در مقابل یک ورزشگاه پر از تماشاگران پرشور، که تا دقیقه ی 90 با حمایتهای خویش جو سنگینی برای تیم حریف ایجاد می کنند، به راحتی نقشه های خویش را روی زمین اجرا کند.

امروز نیز ورزشگاه پر خواهد شد. ورزشگاهی به رنگ سرخ. ورزشگاهی که بی شک کابوس هر تیمی است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا