رفتن به محتوای اصلی

پیروزی بایرن مونیخ در خانه آرسنال و شکست میلان در سن‌سیرو

تاریخ انتشار:
یک نت ـ تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با پیروزی‌های خارج از خانه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه خود را برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها هموار کردند.
پیروزی بایرن مونیخ در خانه آرسنال و شکست میلان در سن‌سیرو

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با پیروزی‌های خارج از خانه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه خود را برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها هموار کردند.

در دومین شب از مسابقات دور رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌‌ها در خانه آرسنال با نتیجه  2 بر صفر به پیروزی رسید.  تونی کروس در دقیقه 54 و توماس مولر در دقیقه 88 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند.

پیش از به ثمر رسیدن  گل‌های بایرن مونیخ، مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال در دقیقه 9 و داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ در دقیقه 40 هر کدام یک پنالتی از دست دادند.

در این دیدار اخراج وسیچ شزنی، دروازه‌بان آرسنال در دقیقه 38 تیم میزبان را 10 نفره کرد. وسیچ با خطا روی آرین روبن در محوطه جریمه و موقعیت تک به تک توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد.

در دیگر بازی شب گذشته هم تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا، موفق شد در خانه میزبانش میلان با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. تک گل این بازی را دیه‌گو کاستا در دقیقه 83 به ثمر رساند.

بازی‌‌ برگشت تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال و همچنین دیدار اتلتیکو مادرید مقابل میلان، سه‌شنبه 20 اسفند (11 مارس) برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا