رفتن به محتوای اصلی

درس جوانمردي هواداران تراكتور و مس براي فوتبال ايران

تاریخ انتشار:
یک نت ـ هواداران تراکتور و مس درس جوانمردی به فوتبال ایران دادند
درس جوانمردي هواداران تراكتور و مس براي فوتبال ايران

هواداران تراکتور و مس درس جوانمردی به فوتبال ایران دادند

مجله اينترنتي يك نت :هواداران پرشور تراکتورسازی که به دنبال نخستین قهرمانی تیم محبوب خود بودند، با تلاش‌های مسئولان این باشگاه با چند دستگاه اتوبوس به کرمان رفتند و با استقبال مدیران باشگاه مس و مردم کرمان مواجه شدند. از اقامت گرفته تا استفاده از امکانات تفریحی و ایاب و ذهاب این تماشاگران با کمک مسولان شهر کرمان به خوبی انجام شد تا تبریزی‌ها در کرمان مشکلی نداشته باشند.

تبریزی‌ها حتی با وجود اینکه نتوانسته بودند سکوهای مربوط به خود در جایگاه مشخص شده در ورزشگاه باهنر را پر کنند، در طول بازی هیچ‌وقت از سوی تماشاگران رقیب مورد حمله یا توهین قرار نگرفتند. تا قبل از این در بیشتر بازی‌های حساس توهین‌های تماشاگران رقیب در بازی و استفاده از زشت‌ترین کلمات کاملا در ذوق می‌زد اما این اتفاق به هیچ وجه در ورزشگاه کرمان نیفتاد تا تماشاگران دو تیم با آرامش خاطر فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند.

همچنین هواداران مس کرمان که خیلی علاقمند بودند قهرمانی تیم شهرشان را جشن بگیرند پس از باخت بدون انجام هیچ واکنش بدی با احترام کامل ورزشگاه را ترک کردند تا شرایط برای جشن قهرمانی تراکتورسازی کاملا مهیا شود. حتی تعدادی از تماشاگران مس در ورزشگاه باقی ماندند و جشن قهرمانی رقیب را تماشا کردند اما حاشیه‌ای ایجاد نکردند. در واقع طرفداران هر دو تیم بعد از مدت‌ها فرهنگ بالای هواداری را به فوتبالدوستان نشان دادند.

اتفاق مثبت و مهم دیگر برگزاری تقریبا بی‌عیب و نقص جشن قهرمانی بود. پس از دو جشن سال گذشته که برای قهرمانی استقلال و سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی گرفته شد و به مراتب از سال‌های قبل شکیل‌تر و منظم‌تر شده بود، امسال هم سازمان لیگ با فراهم کردن بهترین شرایط جشن قهرمانی تراکتورسازی را برگزار کرد تا نشان دهد فوتبال ایران حداقل از این نظر در حال نزدیک شدن به استانداردهای دنیاست.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی فقط در حضور بازیکنان و مربیان تیم قهرمان (نه افراد متفرقه) برگزار شد، آتش بازی، جشن را برای هواداران تراکتور زیباتر کرد و بعد از آن دور افتخار تبریزی‌ها با جام هم روی برنامه بود. حال که شیوه برگزاری جشن قهرمانی در فوتبال‌مان عوض شده و اتفاقات مثبتی را رقم زده انتظار داریم مراسم قهرمانی لیگ برتر از این هم زیباتر باشد.

البته نکته تاسف‌آور قطع پخش مراسم جشن قهرمانی از شبکه سه به دلیل پخش اخبار ورزشی بود که هواداران فوتبال در سراسر کشور را از دیدن کامل این مراسم محروم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا