رفتن به محتوای اصلی

تيپ جديد مهناز افشار +تصاوير

تاریخ انتشار:
یک نت ـ تيپ جديد مهناز افشار +تصاوير
تيپ جديد مهناز افشار +تصاوير

تيپ جديد مهناز افشار +تصاوير

تيپ جديد مهناز افشار +تصاوير

لباس‌های متفاوت مهناز افشار؛پوشش خاص بابک حمیدیان

کافه سینما-یاسمن رضایی: پنج روز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر گذشته است و تقریبا جشنواره به نیمه ی خود رسیده است. هنرمندان بسیاری در این پنج روز، در کاخ جشنواره برج میلاد حاضر شده اند. بر روی فرش قرمز قدم گذاشته و در عکس های خبرنگاران و عکاسان سینما، ثبت شده اند. سرویس مد کافه سینما، به همین مناسبت، دومین گزارش متنی- تصویری خود را از پوشش و ظاهر ستارگان در این جشنواره، برای شما علاقه مندان به دنیای مد و هنر، منتشر می کند.

 

مهناز افشار، این هنرمند مطرح و محبوب، نشان داده است که دوست ندارد از کلیشه های رایج دنیای مد پیروی کند. او همیشه با سلیقه ی خود، پوشش و ظاهری منحصر به فرد دارد. ترکیب بندی های لباس او،گاهی به دلمان می نشیند( عکس سمت راست) و گاهی نه! 

همان طور که گفتیم، این ست لباس خانم افشار، از قواعد معمول و متداول مد پیروی نمی کند، با این  حال، ترکیب بندی رنگ ها و پارچه ها، از هماهنگی ظریفی برخوردار است. رنگ های خنثی طوسی و آبی کمرنگ و قهوه ای، حتی رنگ و مدل عینک هم، زیبا و چشم نواز جلوه می کند. این ست لباس نشان می دهد، لازم نیست همه مثل هم فکر کنند و یکسان لباس بپوشند. کافیست کمی سلیقه به خرج دهند و رنگ ها را بشناسند. 

یکی دیگر از مدهایی که امسال درمیان  پوشش بانوان هنرمند، زیاد به چشم می خورد، پوشیدن دامن و چکمه است. ما این ست قهوه ای میترا حجار را دوست داریم، گرچه در این عکس  می بینیم که یک پوشش بلند، مثل پالتو یا بارانی( عکس سمت راست) شیک تر است. یکی دیگر از نکاتی که میان بانوان هنرمند چند سالیست که رواج پیدا کرده، استفاده از روسری و شال های ترکمن است، که با نقش و نگار سنتی و زیبایش، حال و هوایی ایرانی به اینگونه مراسم می بخشد.

  

در این دو عکس، یکی از اصول ساده دنیای مد را می بینید. ترکیب دو رنگ ترکیبی و خنثی( بنفش و طوسی) و دو رنگ متضاد( آبی و قرمز) هیچ گاه اشتباه از آب در نمی آید. گرچه، با توجه بیشتر به جزییات پوشش، مثل کیف و لوازم تزیینی، می توان متفاوت و شیک تر هم جلوه کرد. 

 ما پوشش بابک حمیدیان را در این تصویر دوست داریم. برای اینکه ظاهری برازنده داشته باشید، لازم نیست مانند دیگری باشید. هرشخص با توجه به روحیات، سلیقه و خصوصیات فیزیکی خود، می تواند پوششی برای خود انتخاب کند که به  وجودش نزدیک تر  است و با او سازگاری بیشتری دارد. اینگونه است که می گویند پوشش و ظاهر آدم، گوشه ای از شخصیت او را بازتاب می دهد.  سادگی و صمیمیت را در این تصویر دوست داریم. 

همان طور که گفتیم، پالتو/ مانتوهایی مانند شنل و کاپ، معمولا زیبایند و برای بانوان هنرمند، انتخابی بی خطر به شمار می روند. 

میلاد کی مرام را با این ظاهر ساده سفید و مشکی، شیک و برازنده می بینیم. سادگی، یکی از اصول زیبایی در دنیای مد است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا