رفتن به محتوای اصلی

دایی: باشگاه یک ریال هم به من نداده/ قول داده بودند ۳، ۴ میلیارد بدهند

تاریخ انتشار:
یک نت ـ سرمربی تیم پرسپولیس تأکید کرد که هیچ‌چیز پنهانی بین او و بازیکنان این تیم وجود ندارد. او همچنین گفت پولی از سوی باشگاه به او داده نشده است.
دایی: باشگاه یک ریال هم به من نداده/ قول داده بودند ۳، ۴ میلیارد بدهند

علی دایی در واکنش به اینکه 250 میلیون تومان پاداش بازیکنان پرسپولیس که از طرف علی پروین پرداخت شده در اختیار او قرار دارد، گفت: باشگاه پرسپولیس یک ریال به من پول نداده هرچند مشکل ما اصلاً پاداش نیست. مشکل بچه‌های من وعده و وعیدهایی است که در 3، 4 ماه گذشته به آنها داده شده و متأسفانه هیچ‌کدام هم عملی نشده است.

وی در مورد صحبت‌های علی پروین که گفته بود پاداش پیروزی مقابل سپاهان را پرداخت کرده است، اظهار داشت: هفته پیش که من با هیئت مدیره محترم و مدیرعامل محترم جلسه داشتم ایشان به من قول پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را داد ولی نمی‌دانم چرا ایشان در حال حاضر چنین مصاحبه‌ای را انجام داده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: آقایان به من قول پرداخت 3، 4 میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان را دادند که باید در این هفته انجام می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد. من این خبر را روز پنج‌شنبه به اطلاع بازیکنان رساندم و از آنها خواستم که به مسائل مالی فکر نکنند و تمام ذهن خود را به هواداران و پیروزی مقابل سپاهان معطوف کنند.

دایی تصریح کرد: همه دیدند بچه‌های ما مقابل سپاهان چطور غیرتمندانه و شرافتمندانه بازی کردند. باز هم لازم می‌دانم این تذکر را بدهم که هیچ‌چیز پنهانی بین من و بازیکنانم وجود ندارد که بخواهم آن را از بازیکنان پنهان کنم. تمام تلاش ما این است که هرچه زودتر مشکلات حل شود.

منبع :تسنیم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا