www.yaranehkala.ir سامانه اطلاع رساني توزيع سبد كالايي

یک نت ـ www.yaranehkala.ir سامانه اطلاع رساني توزيع سبد كالايي
www.yaranehkala.ir سامانه اطلاع رساني توزيع سبد كالايي

www.yaranehkala.ir سامانه اطلاع رساني توزيع سبد كالايي

www.yaranehkala.ir در گاه اينترنتي توزيع سبد كالا

www.yaranehkala.ir براي ورود به سايت روي آدرس كليك كنيد

سامانه پيامك متقاضيان سبد كالايي 5000499

فروشگاه‌های توزیع سبد کالا در اردبیل هنگ کردند / مردم همچنان سرگردا

آن گونه که تصور می‌رفت استقبال مردم از توزیع سبد کالایی دولت یازدهم بسیار زیاد بوده به طوری که با وجود سرمای هوا، بارش برف و برودت زمستانی مردم اردبیل از اولین ساعات صبح امروز در جلوی فروشگاه‌های ‌زنجیره‌ای همچون رفاه، اتکا، فرهنگیان و امکان صف بستند تا سبد کالایی خود را دریافت کنند، اما با گذشت پنج ساعت از طریق ماموران انتظامی به آنها اعلام می‌شود که امروز سبدی توزیع نمی‌شود.

این سرگردانی مردم آن هم در روز سرد زمستانی حکایت از بی‌برنامگی و بی‌نظمی خاصی دارد که متولیان نتوانستند درست در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و اطلاع‌رسانی کنند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حالی روز یکشنبه را مبدا آغازین توزیع سبد کالایی اعلام کرده بود که فروشگاه‌های در نظر گرفته شده برای توزیع این کالاها از تحویل اجناس به مردم اجتناب کرده و حتی با تعطیل کردن فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها بر خلاف روزهای گذشته که تا پاسی از شب این فروشگاه‌ها ارائه خدمات می‌کنند پاسخگوی مردم نیستند و ازدحام مردم در جلوی این فروشگاه‌ها در تردد مردم نیز در هوای برفی و یخی اردبیل اختلال ایجاد کرده است.

حاضران در جلوی فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای همچون رفاه و اتکا با وجود درخواست نیروی انتظامی برای پراکنده شدن و حضور در روز آینده همچنان بر دریافت سبد کالایی اصرار دارند و از عهد‌شکنی مسئولان و دادن وعده‌های نابجای آنها گله‌مند هستند که چرا چند ساعتی از وقت آنها در این سوز و سرما گرفته شده و مسئول خاصی نیز جوابگوی این ازدحام جمعیت نیستند.

بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از امروز و به مدت 15 روز این سبد کالایی در فروشگاه‌های رفاه، ‌اتکا، امکان و فرهنگیان قرار بود توزیع شود که روز اول به دلایل مختلف این توزیع انجام نشد.

مردم در این اوضاع و احوال انتظار دارند که اطلاع‌رسانی‌ها شفاف، به موقع و صریح باشد تا آنها در دریافت سبد کالایی خود دچار مشکل نشوند چرا که در بین مراجعان تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار را شاهد بودیم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی اردبیل ساعت‌ها در جلوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه بلاتکلیف مانده بودند که آیا این سبد کالایی بالاخره توزیع می‌شود و یا نه، که خبری از اعلام نظر متولیان فروشگاه‌ها نشد و ماموران نیروی انتظامی به مردم اطلاع دادند که امروز هیچ سبدی توزیع نمی‌شود که علت آن نیز گویی تهیه نشدن اقلام توزیعی در این سبد است که برخلاف اعلام مسئولان به نظر می‌رسد این اقلام به فروشگاه‌ها و مجموعه‌های یاد شده حمل نشده است.

اما اعتراض برخی از هموطنان اردبیلی‌ها نیز در حذف شدن اسامی‌شان به رغم اعلام قبلی دولت مبنی بر پرداخت این سبد کالایی به اقشار تعیین شده بود که برخی از کارگران و کارکنان زمانی که از طریق پیامک اطلاع یافتند که جزو دریافت ‌کنندگان سبد نیستند اعتراضات خود را به اشکال مختلف نشان داده و در بین مراجعان تعدادی از این افراد که دارای شرایط دریافت نبودند به شدت به مسئولان معترض بودند که چرا اسامی آنها در این لیست وجود ندارد.

علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز در نخستین روز توزیع سبد کالایی اختلال به وجود آمده و گویی تمام فروشگاه‌های توزیع کننده هنگ شده‌اند و در پاسخگویی به مردم فقط در جلوی شیشه این فروشگاه‌های می‌توانستیم عبارت «‌تعطیل است» را مشاهده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده پرده دوم این داستان عجیب و غریب توزیع سبد کالایی چگونه نمایش داده می‌شود و آیا دست مردم به این کالاها بالاخره خواهد رسید یا نه.

منبع :خبرگزاري فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده