رفتن به محتوای اصلی

حمله تند مظلومي به شيث رضايي :شیث رضایی تو یک نابود گری!

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مهاجمان پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها از او گذر کرده و دروازه مس را تهدید کردند. اتفاقی که سبب شد تا مظلومی در رختکن به شدت به شیث حمله کند و او را مقصر اصلی نابودی تیمش بداند.
حمله تند مظلومي به شيث رضايي :شیث رضایی تو یک نابود گری!

مهاجمان پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها از او گذر کرده و دروازه مس را تهدید کردند. اتفاقی که سبب شد تا مظلومی در رختکن به شدت به شیث حمله کند و او را مقصر اصلی نابودی تیمش بداند.

به گزارش افکارنیوز، وقتي شيث آن اشتباه تاريخي را مرتكب شد و موقعيت گلي را براي پرسپوليسي‌ها فراهم كرد، همه دوست داشتند بدانند پرويز مظلومي در رختكن به خاطر اين اشتباه مهلك چه برخوردي با مدافع خود خواهد داشت؟

به خصوص كه بعد از این اشتباه بزرگ و مهلک، رضایی ۸۶ دقیقه بعدی را تحت تاثیر این اشتباه بزرگ بازی کرد و یکی از بد‌ترین بازیکنان تیمش بود. به گونه‌ای که مهاجمان پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها از او گذر کرده و دروازه مس را تهدید کردند. اتفاقی که سبب شد تا مظلومی در رختکن به شدت به شیث حمله کند و او را مقصر اصلی نابودی تیمش بداند. مظلومی در رختکن به رضایی گفت: «این چه اشتباهی بود کردی؟ مگر چند بار نگفتم ساده بازی کن؟ اگر هوس شرین‌کاری به سرت نمی‌زد، ما گل نمی‌خوردیم. با اشتباهت تیم را نابود کردی. حالا می‌فهمم که چرا هیچکس تو را نمی‌خواهد! از اول هم اشتباه کردم که تو را جذب کردم!»

با توجه به اينكه پيش از جذب شيث مظلومي يكبار اعلام كرده بود كه شيث را نمي‌خواهد بايد ديد، آيا كسي براي خريد اين بازيكن او را مجبور كرده يا خود به خود نظر مظلومي درباره اين بازيكن تغيير كرده است

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا