رفتن به محتوای اصلی

26سالمه وقتي برام خواستگار مياد خواهر بزرگم ناراحت ميشه

تاریخ انتشار:
یک نت ـ سلام من 26 سالمه و خواهرم 30سالشه وقتی برای من خواستگار میاد ناراحت میشه به نظرتون چیکار کنم چه جوری باهاش در این مورد حرف بزنم پدر من درباره ازدواج خواهرم سختگیری کرده و الان اون تلافیشو سر من درمیاره
26سالمه وقتي برام خواستگار مياد خواهر بزرگم ناراحت ميشه

سلام من 26 سالمه و خواهرم 30سالشه وقتی برای من خواستگار میاد ناراحت میشه به نظرتون چیکار کنم چه جوری باهاش در این مورد حرف بزنم پدر من درباره ازدواج خواهرم سختگیری کرده و الان اون تلافیشو سر من درمیاره

با سلام

دوست عزیز بهتر است این مسئله یعنی ترتیب ازدواج خواهر ها در جامعه ما فرهنگ سازی شود و این فرهنگ سازی از اکنون و از من و شما شروع می شود.

بهتر است در این شرایط اجازه دهید چه برای شما و چه برای خواهرتان خواستگار بیاید و از سخت گیری های بیمورد برای هر دو خودداری کنید. طبیعی است که در این شرایط شما به دلیل سن کمتر خواستگار بیشتری داشته باشید اما در عین حال ناراحتی خواهرتان نیز طبیعی است. چراکه این خواستگارها او را نسبت به آینده نگران میکنند.

بنابراین در این شرایط سعی کنید با او همراه بوده، او را تنها نگذارید و با او همدردی کنید. از او بخواهید که ملاکهای خود را برای ازدواج متعادل کند و از ملاکهای سخت گیرانه خودداری کند.سعی کنید شرایط او را درک کرده و از موانع موجود در مقابل ازدواج او مانند ایرادهای بیمورد جلوگیری کنید.

در این شرایط اگر موردی پیش آمد که مناسب ازدواج با شما بود مقدمات ازدواج را بچینید و با دوران نامزدی و عقد فرصت دهید تا زمانی که با همسرتان زیر یک سقف می روید او نیز ازدواج کند. بدین منظور در این شرایط برای آنکه ازدواج شما مانع از آامدن خواستگارها نشود تا حد امکان اجازه ندهید دیگران از اینکه برای شما موردی پیش آمده یا نامزد هستید اطلاع یابند. بخصوص افراد محله تان .

تا به این واسطه حرف های مخرب دیگران مانع از آمدن خواستگار برای خواهرتان نشود. اگر سوال دیگری یا ابهامی وجود دارد دراینجا مطرح کنید تا پاسخگو باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا