رفتن به محتوای اصلی

نسل جدید گوشی‌های هوشمند+تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ نسل جدید گوشی‌های هوشمند/ گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های ویژه و خاص که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
نسل جدید گوشی‌های هوشمند+تصاویر

گوشی‌های هوشمند توانایی‌های پیشرفته‌تر و قدرت محاسبات بیشتری دارند و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی هستند. این گوشی‌های هوشمند با طرح های بسیار زیبا و جدید در سال 2013 معرف قابلیت‌های خاص و کاربردهای خود هستند.

 

گوشی هندسی متغیر؛ این گوشی برای با خبر کردن از هر تماس و پیامی به حرکت در می‌آید. نمونه اولیه این گوشی در دانشگاه کوئین در کینگستون کانادا، در آزمایشگاه رسانه ای به صورت ویدئو مشاهده شده است.

 

مایکل ماتانا اهل نیویورک، طراح و مکتشف این گوشی زیباست. این گوشی برتر از گوشی‌های هوشمند امروز است و با محیط زیست سازگاری دارد. نام این گوشی "سل" است. "سل" روکشی آلومینیومی و صفحه نمایش جوهری "ای"، واشر لاستیکی برای آب بندی باتری لیتیو میلیمر "پی سی بی" با " مینی یو اس بی" دارد.

 

 

 

گوشی های هوشمند کیت، مانند لگو به حالتی در می آید که شما دوست دارید. برای ارتقاء یکی از برنامه های حافظه، عکس، باتری و ... قابل تعویض و تبادل پزیراست. این گوشی از نظر اقتصادی و محیط زیست برتر از گوشی های دیگر است.

 

 

 

دانشجوی جوان سال سوم رشته الکترولوکس، "جیبیون یئون"  اخیراً گوشی طراحی کرده به نام "لیمبو". این گوشی به شکل ساعت مچی از سه بخش سفت و سخت و دو بخش انعطاف پذیر ساخته شده است.

 

تلفنی شفاف؛ "سی ای اس" نمونه اول گوشی‌های شفاف و هوشمند را پرده برداری کرد. این گوشی دارای کارت حافظه، حس‌گر و عکس و مدار است.

 

این گوشی هوشمند توسط "گاس" طراحی و برای هر فعالیت مانند، ایمیل و پیام کوتاه، کارت، "جی پی اس" و ... ساخته شده است.

 

 

 

این گوشی خیلی جالب و غیر معمول توسط  طراح کره ای، " سونگ هیون لی"  به نام " در کنار من یاد بگیرید" طراحی شده است. این گوشی دارای دو صفحه نمایش است، که هریک دوبرابر بزرگ می شوند.

 

 

 

گوشی های "ال وای ای" مجهز به سنسورهای عکس فوق العاده برای علاقه مندان تصویر، با صفحه کلید برای کسانی که بسیار می نویسند همراه با جی پی اس توسط "یو هیرا اوکا" طراح جوان ژاپنی مستقر در میلان طراحی شده است. 

 

گوشی مچی بهداشتی، با داشتن مربی بهداشت و رژیم غذایی، دوربین و... است. این گوشی دو صفحه نمایش دارد و قابل انعطاف است با حافظه 4 گیگ دارد. قیمت آن تا قبل از دسامبر 2013، 400 یورو خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا