زشت ترین زن دنیا /عکس

یک نت ـ زشت ترین زن دنیا /عکس
زشت ترین زن دنیا  /عکس

زشت ترین زن دنیا  /عکس

و باز هم فکرش را بکن که در جهانی زندگی کنی که وقتی فیلمی 8 ثانیه ای از تو ، روی شبکه ها ی مجازی قرار می گیرد ، عده زیادی از کسانی که فیلم را دیده اند، به جای همدردی و دلگرمی دادن ، تو را به این که خودت را از شر هیولای چهره ات خلاص کنی ، تشویق کنند خودکشی کنی و خودت و ديگران را راحت كني.

6 ساله بود که معلم دستش را گرفت و او را روی صندلی نشاند. او را به همه معرفی کرد و گفت که دچار یک بیماری است که بدنش نمی تواند چربی جذب کند ولی به تمام تست های مدرسه جواب داده و دختر خیلی با هوشی است و می تواند دوست خوبی برای تمام شان باشد .بچه های کلاس، خودشان را جمع کردند. دختری که کنارش نشسته بود ، کیفش را برداشت و دو نیمکت ، عقب تر نشست. معلم ها در برخورد اول ، از دیدنش جا می خوردند . توي حياط مدرسه هميشه تنها بود. موقع برگشتن از مدرسه ، مردم او را به هم نشان می دادند.

 

زشت ترین زن دنیا + عکس

18 ساله كه شد به دانشگاه رفت. باز همان تمسخرها و تنهايي ها. بچه هاي دانشكده ، كنار ديوار صف مي كشيدند و از اومي خواستند دنيا را از شر قيافه اش خلاص كند وتا همين الان كه انگاراین قصه قرار نیست تمام شود..

این ها قسمتی از سرگذشت والاسکوئز دختر 24 ساله آمریکایی است . دختری که از وقتی راه رفتن را یاد گرفت ، فهمید دیگران مسخره اش می کنند. از همان سال های اول زندگی اش فهمید باید فرق عمده ای با دیگران داشته باشد. بزرگتر كه شد دلیل این همه رفتار غیر عادی را فهمید . او زشت بود حتی یک ذره هم نه ! او بی اندازه زشت بود.

والاسكوئز علیرغم تمام حرف هایی که می شنید ،تمام برخوردهایی که او را آزرده می‌کرد، رفتار کسانی که در کوچه و خیابان و فضاهای مجازی مسخره‌اش می کردند و با وجود آینده تاریکی که در پیش رویش می دید ، از یک جایی به بعد تصمیم گرفت چهار هدف را در زندگی اش دنبال کند:

اول این که خود را به عنوان یک سخنران توانمند در تشویق دیگران به پیشرفت و زندگی معرفی کند

دوم : تحصیلات عالی بیاموزد و سوم این که کتاب بنویسد و دست آخر هم برای خودش زندگی تشکیل بدهد و شغل مناسبی داشته باشد.

ولي مگر نمي خواست زندگي كند؟ خودش مي گويد دو عامل در قدرت گرفتنش نقش داشتند . يكي اين كه خانواده اش هيچ وقت تنهايش نگذاشته اند.بدر و مادرش هيچ وقت به او به چشم يك دختر زشت نگاه نكرده اند و هيچ فرقي ميان بچه هاي ديگرشان با او نگذاشتند. والاسكوئز یک خواهر و برادر دارد که قد و وزن طبیعی دارند و خیلی وقت ها وقتی برای انجام کارهایشان تردید دارند سراغش می آیند تا با او مشورت کنند و زندگي در چنين خانواده اي ، اعتماد به نفس او را آنقدر بالا برده كه احساس مي كند هيچ كاري غير ممكن نيست.

دومين عامل يك اتفاق بود و آن هم روزي بود كه فهميد خيلي وقت ها هدف از نوشتن يك كتاب ، بيدا كردن جمله ي شاهكاري است كه در ميان نوشته هايش ، گم شده و او كم كم ياد گرفت چطور اين جمله ها را شكار كند ، در كتاب ديگري جمع آوري كند و در زندگي اش به كار بگيرد. كتاب اولش منتشر شده و با استقبال خوبي هم روبرو شده و الان دارد روي جلد دوم كتابش ، كار مي كند. والاسكوئز دراین کتاب ها ، جملات مثبت وعبارت های ماندگار بزرگان را جمع آوری کرده چون به گفته ی خودش همین جملات زندگی او را ساخته و به او چگونه نگاه کردن به زندگی را یاد داده است مثل جمله ای که به او آموخته باید برای جبران زشتی اش ، باید به زیبایی درونش بپردازد. هر چه در انتخاب راه زندگي اش محكم تر قدم برداشت، بيشتر معتقد شد كه زیبایی یکی از فاکتورهای زندگی است ، همان طور که تحصیلات یا ثروت تمام زندگی نیست. به خاطر همي از زشتی به عنوان ابزاری برای شناخته شدن استفاده کرد و تلاش کرد تا از همین عاملی که باعث شناخته شدنش در تمام جهان ، شده است ، به عنوان ابزاری برای پیشرفت استفاده کند و این نکته را در خيلي زود فهمید یعنی در اوج سال های جوانی اش.
 

زشت ترین زن دنیا + عکس

حالا در 24 سالگي ، توانسته در مدت زمان هفت سال ، بيشتر از 200 كارگاه آموزشي بر ژا كند. اين كارگاه ها آن قدر كاربردي اند كه آدم هاي زيادي جذب آن شده اند و بعد كه هر كدام از آن دم ها از كارگاه بيرون مي روند به يك بلندگوي تبليغاتي تبديل مي شوند و ديگران را براي رفتن به اين كارگاه ها تشويق مي كنند.از طريق اين كارگاه ها، با خانواده هاي زيادي در ازتباط است. به آن ها ياد مي دهد جطور مشكلات شان را براي ديگران ، تعريف كنند و راه حل هاي ديگران را بشنوند و فقط بخواهند تغيير كنند و از آنچه هست فاصله بگيرند.

ریتم زندگی
تی وی پلاس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

من بهش افتخار میکنم بجا خونوادش