دختر 18 ساله وعاشق پسر عمو

یک نت ـ من دختری 18 ساله و خیلی وقت است که عاشق پسر عمویم هستم. فکر می­‌نم ایشان هم من را دوست داشته باشد، اما دقیق نمی­‌دانم. هر دو خانواده نسبتا مذهبی هستند. نمی­‌دانم چطور باید ایشان را از عشق خودم مطلع کنم. من از این بلاتکلیفی خسته شدم. شب­ ها اگر به ایشان فکر نکنم، خوابم نمی­‌برد. ایشان 4 سال نیز از بنده بزرگتر می­‌باشند. خانواده­ های ما نیز خیلی با یکدیگر صمیمی هستند.لطف می­کنید اگر راهنمایی کنید.
من دختری 18 ساله وعاشق پسر عمویم هستم

من دختری 18 ساله و خیلی وقت است که عاشق پسر عمویم هستم. فکر می­‌نم ایشان هم من را دوست داشته باشد، اما دقیق نمی­‌دانم. هر دو خانواده نسبتا مذهبی هستند. نمی­‌دانم چطور باید ایشان را از عشق خودم مطلع کنم. من از این بلاتکلیفی خسته شدم. شب­ ها اگر به ایشان فکر نکنم، خوابم نمی­‌برد. ایشان 4 سال نیز از بنده بزرگتر می­‌باشند. خانواده­ های ما نیز خیلی با یکدیگر صمیمی هستند.لطف می­کنید اگر راهنمایی کنید.

با سلام و وقت بخیر

از آن­جایی که در فرایند ازدواج، معمولا دختر مطلوب و پسر طالب است، ابراز علاقۀ مستقیم دختر به پسر چندان جالب به نظر نمی­‌رسد و در بسیاری از موارد، مشاهده شده است که نتیجه عکس به همراه داشته است؛ زیرا هم علاقۀ یک پسر به یک دختر، همیشه همراه با قصد ازدواج نیست، و هم اگر برخی از پسرها متوجه علاقۀ دختر به خودشان شوند ممکن است که به سمت سوء استفاده بروند و با وعده ­های دروغین دختر را فریب بدهند. از این­رو، بهتر آن است که دختر به­ جای اظهار علاقۀ مستقیم به پسر، تمایلش را به­ صورت غیرمستقیم به او نشان دهد، به مقداری که پسر بفهمد دختر از او بدش نمی ­آید و اگر بخواهد به خواستگاری­ دختر بیاید، او اجازه می­‌دهد.

اگر هم علاقه از طرف پسر کم باشد، یا اصلا وجود نداشته باشد، اظهار علاقه از سوی دختر ممکن است تنها کار را برای او دشوار نماید و پسر را بیش از پیش از خود دور نماید. پس بهتر این است که قدم به قدم جلو برود و ابراز تمایل را در صورتی بیشتر کند که پسر به ابراز تمایل قبلی جواب مثبت داده باشد. اما اگر هر کاری که می­‌کند، پسر از یک حدی جلوتر نمی­‌آید، باید بداند که این راه فایده­ ای ندارد و حتی ممکن است تاثیر منفی نیز به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر نیز باید توجه داشت که پسرها نیز همچون دخترها، ابراز علاقه ­های غیر مستقیم را درک می­کنند و بسته به میزان علاقه ­ای که نسبت به آن دختر دارند بدان پاسخ می­گویند. یعنی همانطور که دختر­ها در فهمیدن این نکته که کدام پسرها به آن­ها علاقه­ مند هستند، بسیار باهوشند؛ پسرها نیز در فهمیدن این نکته که چه کسی به آن­ها علاقه ­مند است، تیز و سریع می­باشند. از این­رو، شما برای اینکه بتوانید علاقۀ خود را به ایشان نشان دهید، باید از روش غیر مستقیم استفاده کنید، تا هم توجه­ ایشان را جلب کنید و هم در لحظات حساس علاقۀ خود را به او نشان دهید. مثلا ارتباطات غیرکلامی خود با ایشان را تقویت کنید. مثلا با ایمیل موضوعات جالب برای او ارسال نمایید. از طرف دیگر سعی کنید توجه­ ایشان را به خود جلب نمایید. همچنین می توانید از فرد سومی بخواهید که شما را به عنوان یک مورد مناسب به ایشان و خانواده اش معرفی نماید.

برای مثال می­توانید بسته به شرایطی که در آن قرار دارید، از برخی از روش­‌های زیر استفاده نمایید:

1- سعی کنید حضورتان را در مکان­هایی که ایشون زیاد حضور دارند افزایش بدید و در عین حال و در هر کجا که هستید حضور ایشان را به کل نادیده بگیرید. مثلا به­ گونه ­ای رفتار کنید که انگار ایشان را ندیده­ اید.

2- هیچ وقت در غیر ارتباطات کلامی و مستقیم، به او نگاه نکنید.

3- در غیر از موارد بسیار ضروری با ایشان هم­ کلام نشوید.

4- هیچ وقت شما اول به ایشان سلام نکنید.

5- در هنگام حرف زدن با او، جواب­های کوتاه و قاطعانه بدهید و به بهانه کار داشتن صحبت را کوتاه کنید.

6- در برخی از موارد چیزهایی از ایشان طلب کنید. مثلا بخواهید که کاری برایتان انجام دهند.

7- کارهایی را که می‌دانید دوست دارد، در عین نادیده گرفتن ایشان انجام دهید.

با رفتارهایی از این قبیل اگر به شما علاقه­ مند باشد، جلو خواهد آمد، در غیر این صورت حداقل شما متوجه می­‌شوید که فعلا روی شما نظری ندارد. همچنین توجه داشته باشید در طول این مدت، باید تمام تلاش خود را انجام دهید که علاقه شما افزایش نیابد؛ زیرا در صورت عدم موفقیت در جذب ایشان، ضربه روحی سنگینی را متوجه شما خواهد کرد.

انشاالله موفق باشید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام .منم یکیو میخوام ولی اون خیلی گند زده خودشو پیشم خراب کرده . منظورم از گند با پسرا ی دیگه بودنه . ولی بازم حسم بهش تغییر نکرده چیمار باید کنم .ب خودشم گفتم آرزومه من میخوام بهش برسم باید بهش برسم چیکار کنم؟
با سلام خدمت شما / بي زحمت سوال خودتون رو در اين سايت مطرح بفرمائيد در اسرع وقت به سوال شما پاسخ داده مي شود . http://www.jonbeshnet.ir/forum/565
سلام منم عاشق پسر عموم هستم ولی اون فکر می کنه که بهش خیانت می کنم چیکار کنم که حقیقتو بفهمه